logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Teekanne rozpoczyna sezon z odświeżonym wizerunkiem

  PR 06.11.2018, przeczytano 1466 razy
ilustracjastrzałka

Marka TEEKANNE, istniejąca od 1882 roku, rozpoczęła proces zmiany wizerunku. Już teraz, na wybranych produktach dostępnych w polskich sklepach, widnieje nowy, nowoczesny logotyp.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/teekanne-rozpoczyna-sezon-z-odswiezonym-wizerunkiem,380039,artykul.html

Czajnik z tradycją

Na przestrzeni ponad 135 lat istnienia marki TEEKANNE jej logotyp był zmieniany kilkanaście razy. Jego niezmiennym elementem pozostał jednak symbol marki – czajnik, będący jednym z najstarszych znaków towarowych. Element ten widnieje również na nowym, uproszczonym i wprowadzonym właśnie do komunikacji logotypie marki. Na znaku widoczny jest również rok 1882, czyli data założenia przedsiębiorstwa.

ilustracjastrzałka

- Koncern TEEKANNE stara się nieustannie poszukiwać innowacji i wyznaczać trendy na rynku herbaty. Prowadząc naszą działalność, pamiętamy jednak o założycielach marki i jej wieloletniej tradycji, dlatego w komunikacji marketingowej podkreślamy ponad 135-letnie dziedzictwo TEEKANNE – mówi Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Manager TEEKANNE Polska.

Nowe opakowania już na rynku polskim

- Pierwsze produkty w nowej szacie graficznej wyjechały już z naszej fabryki w Kokotowie i są dostępne w sklepach. Proces odświeżenia wizerunku dotyczy nie tylko rynku polskiego, ale całego koncernu TEEKANNE, dlatego herbaty wyprodukowane w naszej fabryce trafią również na rynki zagraniczne, m.in. do Czech, Słowacji i na Węgry – mówi Joanna Fijałkowska. - Mamy nadzieję, że dzięki odświeżeniu designu zwiększy się widoczność naszych produktów na półce, a konsumenci będą chętniej sięgać po herbaty TEEKANNE, poszukując swoich ulubionych smaków – dodaje.

Ze względu na bogate portfolio TEEKANNE, proces wdrażania zmian będzie przebiegać w kilku etapach. Niebawem producent rozpocznie działania promocyjne poświęcone premierowym smakom na sezon 2018/2019.

ilustracjastrzałka

Źródło: TEEKANNE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764