logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tegoroczny mundial ciekawszy dla Polaków niż ten w RPA w 2010 r.

  PR 19.06.2014, przeczytano 1404 razy

Pierwszą kolejkę mundialu mamy już za sobą. Zobaczyliśmy już wszystkie drużyny grające w Brazylii i można spokojnie stwierdzić że wysoki poziom sportowy przekuł się na wysoką oglądalność.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tegoroczny-mundial-ciekawszy-dla-polakow-niz-ten-w-rpa-w-2010-r.,21969,artykul.html

Po pierwszych dniach już widać, że tegoroczny mundial jest ciekawszy dla polskiego widza niż ten z przed czterech lat w RPA. Po pięciu dniach mundialu, średnio każdy mecz w Brazylii na antenach TVP1 i TVP2 ogląda blisko 2,8 miliona widzów. Cztery lata temu po pięciu dniach turnieju na tych samych antenach średnia ta, nie przekraczała 2,5 miliona widzów.

Mecz otwarcia pomiędzy Brazylią a Chorwacją w TVP1 i TVP Sport obejrzało średnio przeszło 5,4 miliona widzów. W trakcie MŚ w RPA widownię przekraczającą 5 milionów osiągnęły dopiero mecze półfinałowe.  A tegoroczny mundial dopiero nabiera rozpędu…

Jakub Radziwilski
TV Buying Manager w Universal McCann

Źródło: Universal McCann

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764