logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tekstylna nowość Opinion

  PR 05.07.2009, przeczytano 942 razy
ilustracjastrzałka

Firma Opinion z Gliwic - zaproponowała swoim klientom nowy produkt z segmentu reklamy indoor. Dzięki unikalnej na skalę Polski technologii druku na samoprzylepnych tkaninach szlachetne tekstylia zyskały nowe zastosowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tekstylna-nowosc-opinion,9218,artykul.html

Wydruki w bardzo łatwy sposób można aplikować bezpośrednio do ścian, wnęk lub mebli sklepowych. Dzięki temu nowe rozwiązanie może być z powodzeniem wykorzystywane do tradycyjnych form reklamy jak również do aranżacji wnętrz. Multiplikacje ornamentów wydrukowane na tkaninach można łączyć ze sobą w większą całość pokrywając nimi duże powierzchnie.

Szczególną uwagę przyciągają grafiki wydrukowane na satynie. Dodaje ona pomieszczeniom szyku i ekskluzywnego wyglądu. Nowy produkt ze względu na swój charakter dedykowany jest do sieci sklepów odzieżowych, perfumerii, salonów meblowych oraz do sieci jubilerskich. Stworzy także wyjątkowy klimat w galeriach handlowych, kinach, klubach i restauracjach. Zapraszamy do kontaktu wszystkie firmy, które chcą w efektowny sposób wyróżnić swoje wnętrza.

Źródło: Opinion

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764