logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tekstylna nowość Opinion

  PR 05.07.2009, przeczytano 937 razy
ilustracjastrzałka

Firma Opinion z Gliwic - zaproponowała swoim klientom nowy produkt z segmentu reklamy indoor. Dzięki unikalnej na skalę Polski technologii druku na samoprzylepnych tkaninach szlachetne tekstylia zyskały nowe zastosowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tekstylna-nowosc-opinion,9218,artykul.html

Wydruki w bardzo łatwy sposób można aplikować bezpośrednio do ścian, wnęk lub mebli sklepowych. Dzięki temu nowe rozwiązanie może być z powodzeniem wykorzystywane do tradycyjnych form reklamy jak również do aranżacji wnętrz. Multiplikacje ornamentów wydrukowane na tkaninach można łączyć ze sobą w większą całość pokrywając nimi duże powierzchnie.

Szczególną uwagę przyciągają grafiki wydrukowane na satynie. Dodaje ona pomieszczeniom szyku i ekskluzywnego wyglądu. Nowy produkt ze względu na swój charakter dedykowany jest do sieci sklepów odzieżowych, perfumerii, salonów meblowych oraz do sieci jubilerskich. Stworzy także wyjątkowy klimat w galeriach handlowych, kinach, klubach i restauracjach. Zapraszamy do kontaktu wszystkie firmy, które chcą w efektowny sposób wyróżnić swoje wnętrza.

Źródło: Opinion

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania Nervosolu Tabs
Herbapol Wrocław ruszył z ogólnopolską kampanią dla Nervosolu Tabs. „Zachowaj spokój każdego dnia” to hasło i leitmotive kampanii.
W lutym 2019 roku agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z największym w Polsce i jednym z największych w Europie producentów porcelany stołowej, marką Lubiana S.A. Dzięki podpisaniu nowego kontraktu, Triple PR ma pod swoją PR-ową opieką całą Polską Grupę Porcelanową, w której skład wchodzą marki Ćmielów, Lubiana, Chodzież i Ćmielów...
Impel Visual Solutions - Stacja Citronex w Zgorzelcu
Usytuowany w Zgorzelcu Dyskont Paliwowy zajmuje ponad 35 tysięcy metrów kwadratowych. Klienci mają do dyspozycji 24 stanowiska tankowania, market, niedużą kafejkę, restaurację Picaro i cztery tunele myjni dla TIR-ów. Wykończenie zewnętrzne kompleksu zostało wykonane przez Impel Visual Solutions
Śniadanie z laureatami konkursów Remadays Warsaw 2019
Tradycyjnie o 12:00, trzeciego dnia targów reklamy i druku RemaDays Warsaw odbyło się spotkanie podczas którego spotkali się partnerzy programu Solidni w Biznesie, ale nie tylko. Od kilku już lat podczas tego wydarzenia ogłaszane są wyniki trzech prestiżowych konkursów targowych – Gifts of the Year, Catalogue of the Year oraz POS of the Year.
Dzięki Dakea Boss.app od 180heartbeats + Jung v Matt dla Dakea (Altaterra, VKR), dekarze współpracujący z marką, mając przy sobie tylko smartfona, mogą już na budowie zacząć przygotowanie oferty dla swoich klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764