logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Telebim Infiled AR 1600m2 w Aram

  PR 30.07.2020, przeczytano 797 razy
ilustracjastrzałka
Od lewej stoją Rafal Mrzyglocki - CEO ARAM oraz Michał Mrzyglocki - set designer i COO ARAM

Największy ekran diodowy w Polsce jaki można wypożyczyć właśnie pojawił się w ofercie firmy ARAM, zarządzanej przez braci Mrzygłockich. Do 1600m2 jednolitego obrazu, który można zestawić w dowolnym kształcie i wielkości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/telebim-infiled-ar-1600m2-w-aram,387938,artykul.html

Jak mówi Rafał Mrzygłocki: - Chcemy dać organizatorom, agencjom, wielkość i jakość jaka nie była w tej części Europy znana, produkt nadaje się zarówno do budowania telebimów wewnątrz jak i na zewnątrz. Nowy w pełni modułowy telebim marki Infiled to obecnie najnowocześniejsze rozwiązanie nie tylko na festiwale, koncerty i turnieje e-sportowe ale także do budowania tymczasowych multimedialnych billboardów cz konstrukcji pop-pop na niespotykaną dotąd skalę. Taka powierzchnia daje olbrzymie możliwości kreacji, to doskonałe narzędzie dla marketerów i barandów - dodaje.

Telebim INfiled AR to modułowa konstrukcja o pixelu 5.9mm i jasności ponad 5000 Nit, do instalacji tymczasowych, rentalowych na zewnętrz. Składa się z modułów o wymiarach 100x50cm i 50x50cm co umożliwia budowanie różnych kształtów. Moduły można łaczyć pod zmiennym kątem co umożliwia budowanie ekranów w kształcie walców, fal i o niergularnych kształatach. Co ważne produkt jest lekki i posiada wzmocnioną konstrukcję modułów, które w przypadku reklam tymczasowych można np. powiesić na rusztowaniach.

Źródło: ARAM

www.aram.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764