logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Telebim Infiled AR 1600m2 w Aram

  PR 30.07.2020, przeczytano 321 razy
ilustracjastrzałka
Od lewej stoją Rafal Mrzyglocki - CEO ARAM oraz Michał Mrzyglocki - set designer i COO ARAM

Największy ekran diodowy w Polsce jaki można wypożyczyć właśnie pojawił się w ofercie firmy ARAM, zarządzanej przez braci Mrzygłockich. Do 1600m2 jednolitego obrazu, który można zestawić w dowolnym kształcie i wielkości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/telebim-infiled-ar-1600m2-w-aram,387938,artykul.html

Jak mówi Rafał Mrzygłocki: - Chcemy dać organizatorom, agencjom, wielkość i jakość jaka nie była w tej części Europy znana, produkt nadaje się zarówno do budowania telebimów wewnątrz jak i na zewnątrz. Nowy w pełni modułowy telebim marki Infiled to obecnie najnowocześniejsze rozwiązanie nie tylko na festiwale, koncerty i turnieje e-sportowe ale także do budowania tymczasowych multimedialnych billboardów cz konstrukcji pop-pop na niespotykaną dotąd skalę. Taka powierzchnia daje olbrzymie możliwości kreacji, to doskonałe narzędzie dla marketerów i barandów - dodaje.

Telebim INfiled AR to modułowa konstrukcja o pixelu 5.9mm i jasności ponad 5000 Nit, do instalacji tymczasowych, rentalowych na zewnętrz. Składa się z modułów o wymiarach 100x50cm i 50x50cm co umożliwia budowanie różnych kształtów. Moduły można łaczyć pod zmiennym kątem co umożliwia budowanie ekranów w kształcie walców, fal i o niergularnych kształatach. Co ważne produkt jest lekki i posiada wzmocnioną konstrukcję modułów, które w przypadku reklam tymczasowych można np. powiesić na rusztowaniach.

Źródło: ARAM

www.aram.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekrany digital OOH wsparciem dla publicznej służby krwi
Narodowe Centrum Krwi wspólnie z Ministerstwem Zdrowia w ramach realizacji ogólnopolskiej kampanii społecznej „Twoja krew, moje życie” podejmuje szereg działań, których  celem jest promocja honorowego krwiodawstwa oraz  zwrócenie uwagi na potrzebę oddawania krwi. W kampanię włączono sieć ponad 20 tysięcy ekranów digital OOH...
W ramach kampanii #Otwarcijaknigdy Coca-Cola rozdaje butelki kultowego napoju
Marka zachęca do odwiedzania lokalnych restauracji. Od poniedziałku 10.08 startuje akcja „Coca-Cola od nas”, w ramach której 1 000 000 darmowych napojów trafi w ręce gości niemal 2 000 lokali gastronomicznych. Aby odebrać produkt, wystarczy wejść na stronę.
Marka Elementy dołącza do grona klientów Big Picture
ELEMENTY, czyli jedna z najbardziej trendsetterskich młodych marek modowych w Polsce, znana ze swojej transparentności cenowej oraz etycznej produkcji , nawiązała współpracę z Big Picture. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za stworzenie oraz koordynację całościowej strategii działań PR, w tym za realizację działań z zakresu media i influencer relations.
Polska Izba Przemysłu Targowego zwraca się do Jadwigi Emilewicz – wicepremier i minister rozwoju, aby planowaną pomocą sektorową objęła również 2 kategorie przedsiębiorstw pracujących dla targów branżowych. Chodzi o podmioty projektujące i wykonujące stoiska targowe, a także o transportowe i zajmujące się spedycją targową. Z relacji uczestników...
Marta Krawiec i Kamil Wiśniewski w Spacecamp
Marta Krawiec oraz Kamil Wiśniewski objęli stanowiska digital dyrektorów w Spacecamp. Agencja prężnie rozwija swoje portfolio zarówno w Polsce, jak i zagranicą, w związku z czym do zespołu dołączają doświadczeni specjaliści.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764