Witam wszystkich jestem tu nowy i chciałem poruszyć pewną kwestie, mianowicie Telebimów.
Wiec tak posiadam Telebimy w Poznaniu duże miasto wiec z klientami nie powinno być problemu, przyznam że jestem początkujący w tej branż i pewnie to jest głównym powodem tego jak słabo mi idzie... ale głownie chciałem poruszyć kwestie "modelu biznesowego"
Zdecydowanym plusem Telebimów jest to że obraz jest kolorowy i ruchomy o wiele bardziej przykuwa wzrok od tradycyjnego bilbordu zresztą jak jest krzyżówka i są róże nośniki to widać najbardziej ten na którym się coś porusza, reszta jest tylko tłem.
Ale to co zauważyłem jest olbrzymim minusem, to to że klienci nie są zadowoleni z efekty bo jest znikomy i według mnie dzieje się tak ponieważ na jednym nośniku wyświetlanie jest od 7-15 różnych reklam i w takim natłoku informacji potencjalny klient się gubi i większość tego co powinien sobie utrwalić mu umyka.
I tak sobie myślę czy by nie spróbować innej taktyki, czyli np. sprzedać cały czas jednemu klientowi mógł by wtedy nie martwić się o ograniczenie czasowe zrobić prezentacje jakiegoś produktu lub kilku produktów, podać informacje o salonach znajdujących się w mieście promocjach itd.
Teraz pytanie do tych co są nieco dłużej w branży czy klienci byli by skłonni zapłacić w moim przypadku koło 6 tysięcy netto za miesiąc takiej kampanii? Na pewno była by bardziej efektywna niż takie 15 sekundowe raz na 3 minuty i myślę że wtedy odczuli by efekt. Ale była by skierowana do większy graczy bo mało kto w małym biznesie wyłoży tyle gotówki na miesięczna kampanie na jednym Telebimie, a do większych trudniej dojść bo korzystają z agencji które chętniej wybierają bilbordy i pewnie na początku trzeba by starć się przekonać te agencje o tym że taka kampania będzie skuteczna..
Proszę o opinie i sugestie, z chęcią poczytam co o tym myślicie.... tylko mnie nie zrównajcie z ziemią