logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Telemedi wybrało Havas PR Warsaw do wsparcia komunikacyjnego globalnej ekspansji

  PR 08.09.2021, przeczytano 500 razy

Telemedi, szybko rozwijająca się polska firma oferująca rozwiązania cyfrowej platformy opieki zdrowotnej dla sektorów medycznego i ubezpieczeń, wybrała agencję HAVAS PR do obsługi działań komunikacyjnych obejmujących międzynarodową ekspansję marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/telemedi-wybralo-havas-pr-warsaw-do-wsparcia-komunikacyjnego-globalnej-ekspansji,392906,artykul.html

Telemedi jest zaufanym partnerem w cyfrowej opiece zdrowotnej dla ponad 100 renomowanych organizacji z 20 państw, w tym m.in. Generali, Signal Iduna, Mondial Assistance, Uniqua, Compensa czy PZU Zdrowie. Telemedi dostarcza nowoczesne i kompleksowe rozwiązania z zakresu zdalnej opieki medycznej dla klientów korporacyjnych, jak i pacjentów.

- Ponieważ celem Telemedi na ten i przyszły rok jest wzmocnienie działań sprzedażowych na wybranych rynkach zagranicznych, w tym w Hiszpanii, szukaliśmy kompetencji polegających na doświadczeniu i rozumieniu rynku telemedycznego. Zdecydowaliśmy się podjąć współpracę z HAVAS ze względu na międzynarodowy zespół projektowy z udokumentowanymi realizacjami w branży, w której działamy. Agencja wykazała świetne zrozumienie zarówno aktualnych wyzwań sektora ochrony zdrowia, jak i potrzeb marki Telemedi. Jesteśmy przekonani, że to dopiero początek naszej wspólnej drogi przy międzynarodowej ekspansji – mówi Paweł Sieczkiewicz, CEO Telemedi.

- Cieszymy się, że będziemy mogli pomóc w komunikacji kolejnej polskiej firmy, która zyskała już zaufanie dużych partnerów i rusza na podbój zagranicznych rynków. Telemedi to marka, która wnosi wartość dodaną do jednej z najważniejszych dziedzin życia – naszego zdrowia, a przez to idealnie wpisuje się w ideę bycia meaningful. Jesteśmy szczęśliwi, że coraz częściej możemy pomagać w takich dużych i wyjątkowych projektach dzięki naszej doskonale działającej sieci – mówi Tomasz Lis, Dyrektor Zarządzający HAVAS PR Warsaw.

Zakres działań Havas PR Warsaw dla Telemedi to współtworzenie strategii komunikacyjnej na rynku hiszpańskim, obsługa biura prasowego marki, a także bezpośrednia koordynacja działań komunikacyjnych w Hiszpanii, a docelowo również na innych rynkach. Główną osobą odpowiedzialną za projekt po stronie agencji jest Jarosław Bukowski, Consulting Director.

Źródło: Havas PR Warsaw

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764