Cyfrowy Polsat rozpoczął emisję nowej kampanii zachęcającej do skorzystania z oferty telewizji satelitarnej lub internetowej, zapewniającej różnorodną rozrywkę dla całej rodziny. Na start pełna oferta programowa przez 30 dni bez opłat, a później możliwość wyboru pakietów już od 30 zł dla całej rodziny.
Ofertę telewizji satelitarnej i internetowej z pakietami już od 30 zł miesięcznie wspiera kampania w telewizji i Internecie, na którą składa się m.in. nowy spot reklamowy w dwóch wersjach (30” oraz 15”). Tym razem widzowie poznają seniorkę rodu, którą rodzina zainspiruje do zmiany telewizji. W roli głowy rodziny lubiany i ceniony za humor Jacek Braciak. Telewizja w Cyfrowym Polsacie dostępna jest dla każdego, bez względu na wiek, a na start operator zapewnia pełną ofertę programową przez miesiąc bez opłat.
Metryczka kampanii:
- Kreacja - Agencja Grey Group
- Produkcja - TFP Mariusz Matwiejczuk
- Postprodukcja – wideo: Televizor; audio: Ztudio&Burza
- Reżyser - Piotr Janowski
- Media - TV, online
- Dom mediowy - Vizeum
Źródło: Grupa Cyfrowy Polsat