logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Telewizja Kino Polska od 28 kwietnia w oknie otwartym w ofercie Netii

  PR 26.04.2018, przeczytano 476 razy

Od soboty, 28 kwietnia 2018 roku, Telewizja Kino Polska, której nadawcą i dystrybutorem jest spółka Kino Polska TV SA, będzie dostępna w oknie otwartym w ofercie Netii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/telewizja-kino-polska-od-28-kwietnia-w-oknie-otwartym-w-ofercie-netii,36318,artykul.html

Dostęp do Telewizji Kino Polska uzyskają wszyscy abonenci pakietu Kino z oferty Netii. Kanał w ofercie tego operatora znajduje się na pozycji EPG nr 140. Telewizja Kino Polska będzie dostępna w paśmie odkodowanym w Netii do 3 czerwca br.
 
W maju w Telewizji Kino Polska będzie można zobaczyć premierowo m.in. dramat „Serce, serduszko” z rewelacyjnym Marcinem Dorocińskim w roli głównej (emisje: 2 maja, godz. 16:20 i 6 maja, godz. 13:30) oraz nagrodzony na Festiwalu Filmowym w Cannes film krótkometrażowy „Najpiękniejsze fajerwerki ever”, który w Kino Polska będzie miał swoją premierę telewizyjną (10 maja, godz. 22:20), a także głośny polski kryminał „Sługi boże” z Bartłomiejem Topą na ekranie (18 maja, godz. 22:00), „Symetrię” z udziałem Andrzeja Chyry i Borysa Szyca, jeden z najbardziej fascynujących polskich filmów ostatnich lat (6 maja, godz. 21:55) oraz kultowe polskie komedie „Co mi zrobisz jak mnie złapiesz” (2 maja, godz. 20:00) i „Miś” (6 maja, godz. 15:45).

Źródło: Kino Polska TV SA

www.kinopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764