logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Telewizja Polsat i Platige Image prezentują „Virtual Events”

  PR 27.04.2020, przeczytano 740 razy
ilustracja

Telewizja Polsat i Platige Image połączyły siły tworząc nową jakość eventów online. „Virtual Events”, to wysoki poziom produkcji i wykorzystanie najnowocześniejszych technologii, dotąd zarezerwowanych wyłącznie dla rynku telewizyjnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/telewizja-polsat-i-platige-image-prezentuja-_virtual-events_,386751,artykul.html

Ze względu na panującą obecnie sytuację, organizacja wydarzeń w świecie rzeczywistym stała się niemożliwa, a dostępne do tej pory na rynku narzędzia, oferujące rozwiązania online nie spełniają roli, jaką pełniły tradycyjne eventy. Rozwiązanie stworzone przez Telewizję Polsat i Platige Image umożliwia organizowanie premier nowych produktów, gal rozdania nagród, interaktywnych wystąpień czy konferencji w wirtualnym świecie, niezależnie od miejsca przebywania zarówno uczestników jak i prelegentów.

Na potrzeby „Virtual Events” Telewizja Polsat przeznaczyła studio o powierzchni 700m2, będące jednym z najbardziej rozwiniętych technologicznie przestrzeni do produkcji telewizyjnych w Polsce. Studio wyposażone jest w kamery telewizyjne umożliwiające zarówno transmisje na żywo jak i nagrywanie materiału, a także ekran LED o powierzchni blisko 80m2 i rozdzielczości 4x4K, profesjonalne nagłośnienie i oświetlenie oraz pełne zaplecze technologiczne, umożliwiające realizację wirtualnych eventów. Czas potrzebny na produkcję tego typu wydarzeń, w zależności od stopnia skomplikowania, może wynieść zaledwie kilka dni.

- „Virtual events” to dla Telewizji Polsat i całej naszej Grupy kolejny krok w dążeniu do bycia liderem rynku technologicznego mediów i telekomunikacji w Polsce. Nowe czasy to nowe potrzeby klientów  i rynku i my oferujemy na to odpowiedź. Cieszymy się, że teraz, w dobie rosnącego zapotrzebowania na szybki dostęp do informacji, jesteśmy w stanie po raz kolejny zaoferować konsumentom nowoczesne, w pełni funkcjonalne i efektywne rozwiązanie. – komentuje Marcin Zdanowicz, Dyrektor Pionu Realizacji Telewizji Polsat.

Za realizację oprawy eventów będzie odpowiadało studio Platige Image, które wcześniej stworzyło kompleksową oprawę wizualną na potrzeby nowego studia sportowego Telewizji Polsat. Dzięki Platige Image „Virtual Events” będzie mogło korzystać m.in. z technologii Augmented Reality, która pozwala na uprzestrzennienie wszystkich treści prezentacji. Wirtualne studio będzie oferowało również dynamiczną, zmieniającą się w zależności od kontekstu scenografię, tworzenie materiałów budujących perspektywę na ścianie LED, czy „teleportację” uczestników wydarzenia i prowadzenie eventu jednocześnie w kilku lokalizacjach. Możliwość transmisji, nagrywania materiałów oraz ich postprodukcja otwierają kolejne opcje prezentacji w późniejszych etapach komunikacji.

- Wzmocnienie współpracy z Telewizją Polsat jest dla nas niezwykle ekscytujące. Doświadczenie i know how, które wspólnie wnosimy do projektu "Virtual Events" sprawiło, że udało nam się dostarczyć rozwiązania o niespotykanej do tej pory na polskim rynku jakości. – komentuje Karol Żbikowski, CEO Platige Image.

Stworzone przez Telewizję Polsat i Platige Image „Virtual Events” powstały w odpowiedzi na zapotrzebowania rynku, oferując zarówno klientom korporacyjnym jak i agencjom eventowym zapadające w pamięć rozwiązania, zapewniające wysokiej jakości wydarzenia w profesjonalnej oprawie.

Źródło: Platige Image

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764