logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Telewizja Polska integruje działania marketingowe

  PR 26.03.2024, przeczytano 392 razy
ilustracjastrzałka

Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która wykorzysta synergię pomiędzy obszarami marketingu i reklamy oraz usprawni procesy komunikacyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/telewizja-polska-integruje-dzialania-marketingowe,403611,artykul.html

Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która wykorzysta synergię pomiędzy obszarami marketingu i reklamy oraz usprawni procesy komunikacyjne.

Celem tych zmian jest stworzenie jednego zespołu do wszystkich działań promocyjnych i komunikacyjnych, które dotyczą oferty Telewizji Polskiej. Zespół marketingowy w ramach struktur Biura Reklamy i Marketingu skupi się na kompleksowym opracowaniu długo - oraz krótkoterminowych strategii promocji i komunikacji poszczególnych kanałów, formatów oraz wydarzeń specjalnych, uwzględniając trendy i oczekiwania widzów.

To kolejna zmiana, której celem jest zintegrowanie działań i usprawnienie procesów decyzyjnych. Dotychczas działania marketingowe rozproszone były w różnych biurach, co zaburzało proces komunikacji. Telewizja Polska przechodzi gruntowaną zmianę. Naszym celem jest odbudowanie wiarygodności i silnej pozycji na rynku, opartej o rzetelne dziennikarstwo i świetną ofertę programową, z którą chcemy dotrzeć do jeszcze większego grona odbiorców. Działania marketingowe i promocyjne muszą w skuteczny i atrakcyjny sposób ten proces wspierać – mówi Tomasz Sygut, Dyrektor Generalny Telewizji Polskiej.

Marcin Gudowicz w nowej strukturze będzie Dyrektorem Biura Reklamy i Marketingu, poszerzając tym samym swoje dotychczasowe obowiązki. Zastępcą Dyrektora ds. Marketingu zostanie Anita Tomasik, która dotychczas pracowała w Radiu ZET. Będzie współodpowiedzialna za planowanie, koordynację i wdrażanie kompleksowej strategii marketingu i komunikacji w TVP.

Nowe wyzwania i rosnące oczekiwania widzów oraz partnerów biznesowych wymagają nowych rozwiązań organizacyjnych , dlatego też dokonujemy integracji Biura Reklamy i Marketingu, aby skuteczniej reagować na wyzwania, jakie niesie ze sobą dzisiejszy rynek mediowy. Optymalizacja struktury oraz procesów będzie kluczowym elementem procesu integracji. Naszym głównym celem jest stworzenie spójnej i wydajnej struktury, która pozwoli nam lepiej dostosować się do wymagań rynku. Wierzymy, że ta nowa inicjatywa wzmocni pozycję Telewizji Polskiej na rynku mediów – Marcin Gudowicz, Dyrektor Biura Reklamy i Marketingu.

Obecnie trwają prace strategiczne, które obejmą wszystkie kluczowe aspekty integrowania zespołów marketingowych oraz Biura Reklamy. 

Telewizja Polska jest przekonana, że zmiany organizacyjne dotyczące obszaru marketingu, komunikacji programowej oraz reklamy, pozwolą sprostać wszystkim wyzwaniom rynku. Znacząco przyczyni się to także do promowania wartości i wypełniania misji nadawcy publicznego. 

Źródło: TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Doda, zespół The Kolors i dziennikarze RMF FM w kampanii wizerunkowej
Wystartowała kampania wizerunkowa radia RMF FM pod hasłem „Fajne radio RMF”. Jej twarzami została Doda, członkowie zespołu The Kolors oraz prezenterzy stacji. Częścią akcji jest też konkurs antenowy oraz event, w ramach którego RMF FM odwiedzi polskie miasta i miasteczka.
Zmiany w dziale sprzedaży „Wyborczej”
W kwietniu br. nastąpiły zmiany w zespole zajmującym się sprzedażą reklam w mediach marki „Wyborcza”. Mateusz Gros objął stanowisko kierownika ds. sprzedaży agencyjnej w „Wyborczej” i Wyborcza.pl, a Wioletta Napurka – dyrektorki sprzedaży w regionie Warszawa.  
Dzień Patronów w Radiu Nowy Świat
16 kwietnia, w Dniu Patronów, ramówka radia zostanie zmieniona. Oprócz stałych, wtorkowych pozycji pojawią się inne, lubiane przez Patronów audycje. A wieczorem o godzinie 19.00 creme de la creme, czyli koncert WAGLEWSKI FISZ EMADE w koncert holu z udziałem Patronów.
Bankier.pl otrzymał nagrodę Media Rynku 2023
Portal Bankier.pl otrzymał nagrodę MEDIA RYNKU 2023 podczas jubileuszowej, 10 edycji gali Invest Cuffs towarzyszącej największej w Europie konferencji gromadzącej przedstawicieli świata inwestorów. W głosowaniu, w którym wzięło udział ponad 138 tysięcy osób, Bankier.pl pokonał inne nominowane w tej kategorii redakcje:...
Media relations - PR-owcy a dziennikarze
Dziennikarze otrzymują dziennie średnio kilkadziesiąt informacji prasowych od działów PR lub agencji PR-owych, z czego udaje się im przeczytać od 10 do 30 proc. O tym, czy informacja prasowa będzie wykorzystana przez dziennikarza decyduje najczęściej tytuł, treść maila oraz nadawca wiadomości. Jak wynika z raportu „Media relations. Status związku – to skomplikowane”...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764