logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Telewizja Polska integruje działania marketingowe

  PR 26.03.2024, przeczytano 540 razy
ilustracjastrzałka

Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która wykorzysta synergię pomiędzy obszarami marketingu i reklamy oraz usprawni procesy komunikacyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/telewizja-polska-integruje-dzialania-marketingowe,403611,artykul.html

Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która wykorzysta synergię pomiędzy obszarami marketingu i reklamy oraz usprawni procesy komunikacyjne.

Celem tych zmian jest stworzenie jednego zespołu do wszystkich działań promocyjnych i komunikacyjnych, które dotyczą oferty Telewizji Polskiej. Zespół marketingowy w ramach struktur Biura Reklamy i Marketingu skupi się na kompleksowym opracowaniu długo - oraz krótkoterminowych strategii promocji i komunikacji poszczególnych kanałów, formatów oraz wydarzeń specjalnych, uwzględniając trendy i oczekiwania widzów.

To kolejna zmiana, której celem jest zintegrowanie działań i usprawnienie procesów decyzyjnych. Dotychczas działania marketingowe rozproszone były w różnych biurach, co zaburzało proces komunikacji. Telewizja Polska przechodzi gruntowaną zmianę. Naszym celem jest odbudowanie wiarygodności i silnej pozycji na rynku, opartej o rzetelne dziennikarstwo i świetną ofertę programową, z którą chcemy dotrzeć do jeszcze większego grona odbiorców. Działania marketingowe i promocyjne muszą w skuteczny i atrakcyjny sposób ten proces wspierać – mówi Tomasz Sygut, Dyrektor Generalny Telewizji Polskiej.

Marcin Gudowicz w nowej strukturze będzie Dyrektorem Biura Reklamy i Marketingu, poszerzając tym samym swoje dotychczasowe obowiązki. Zastępcą Dyrektora ds. Marketingu zostanie Anita Tomasik, która dotychczas pracowała w Radiu ZET. Będzie współodpowiedzialna za planowanie, koordynację i wdrażanie kompleksowej strategii marketingu i komunikacji w TVP.

Nowe wyzwania i rosnące oczekiwania widzów oraz partnerów biznesowych wymagają nowych rozwiązań organizacyjnych , dlatego też dokonujemy integracji Biura Reklamy i Marketingu, aby skuteczniej reagować na wyzwania, jakie niesie ze sobą dzisiejszy rynek mediowy. Optymalizacja struktury oraz procesów będzie kluczowym elementem procesu integracji. Naszym głównym celem jest stworzenie spójnej i wydajnej struktury, która pozwoli nam lepiej dostosować się do wymagań rynku. Wierzymy, że ta nowa inicjatywa wzmocni pozycję Telewizji Polskiej na rynku mediów – Marcin Gudowicz, Dyrektor Biura Reklamy i Marketingu.

Obecnie trwają prace strategiczne, które obejmą wszystkie kluczowe aspekty integrowania zespołów marketingowych oraz Biura Reklamy. 

Telewizja Polska jest przekonana, że zmiany organizacyjne dotyczące obszaru marketingu, komunikacji programowej oraz reklamy, pozwolą sprostać wszystkim wyzwaniom rynku. Znacząco przyczyni się to także do promowania wartości i wypełniania misji nadawcy publicznego. 

Źródło: TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

WBD z prawami do turnieju Legends Team Cup
Warner Bros. Discovery pozyskało prawa do nowego drużynowego turnieju tenisowego z udziałem gwiazd tenisa z minionych lat na czele z Dominikiem Thiemem. Każdy mecz turnieju Legends Team Cup, którego pierwsza runda rozpocznie się 14 sierpnia, transmitowany będzie na platformach WBD - HBO Max i Discovery+.
Magdalena Lewicka po raz drugi na liście „Top Women in Global Cinema”
Magdalena Lewicka, Dyrektor Finansowa i członkini Zarządu Multikino S.A. oraz Multikino Media Sp. z o.o., po raz drugi znalazła się na prestiżowej liście „Top Women in Global Cinema” według Celluloid Junkie.
Gazeta Uchodźców
W piątek, 20 czerwca br. już po raz czwarty ukaże się "Gazeta Uchodźców". W ten wyjątkowy sposób "Gazeta Wyborcza" będzie obchodzić przypadający tego dnia Światowy Dzień Uchodźców. Po raz kolejny odda głos osobom uchodźczym oraz migranckim, by opowiedziały o Polsce, swoich ojczyznach i świecie ze swojej...
Komedie Barei i współczesne kino w kampanii Kino Polska
Kino Polska rozpoczęła ogólnopolską kampanię promocyjną, która stanowi kontynuację zimowej odsłony działań wizerunkowych stacji. Kino Polska, kanał dedykowany w pełni rodzimym filmom i serialom, zaprasza przed ekrany na ponadczasowe klasyki - kultowe komedie Stanisława Barei, oraz na współczesne kino, w tym nominowany do Oscara film „IO”....
RMF FM 8. raz medium z największym zaufaniem wg Reutersa
Radio RMF FM po raz ósmy z rzędu zajęło pierwsze miejsce w zestawieniu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. RMF FM pozostaje liderem tego rankingu od początku jego istnienia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764