logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Telewizja Polska podsumowuje 27. edycję „Reklamy Dzieciom”

  PR 27.01.2020, przeczytano 800 razy
ilustracjastrzałka
Kadr ze spotu „Reklamy Dzieciom”

Aż 1 840 000 zł – to kwota, która dzięki hojności reklamodawców zostanie przekazana na pomoc potrzebującym dzieciom. Akcję charytatywną „Reklama Dzieciom” wsparło 18 reklamodawców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/telewizja-polska-podsumowuje-27.-edycje-_reklamy-dzieciom_,385466,artykul.html

W pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1, po głównym wydaniu „Wiadomości”, został wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom.

27. edycję „Reklamy Dzieciom” wsparły:

EGIS POLSKA SP. Z O.O., ENERGA S.A., FCA POLAND SA (FIAT), GCM GLOBAL COLLECTION, GRUPA LOTOS SA, MCCORMICK POLSKA S.A., MGA ENTERTAINMENT POLAND SP. Z O.O, SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA, NESTLE POLSKA, NETFLIX, PGE POLSKA GRUPA ENERGETYCZNA S.A., PKP POLSKIE LINIE KOLEJOWE SA, POLSKA SPÓŁKA GAZOWNICTWA SP. Z O.O., PZU S.A., SAMSUNG ELECTRONICS POLSKA SP. Z O.O, USP ZDROWIE SP. Z O.O., WAWEL S.A., WOSEBA SP. Z O.O.

Dochód z 27. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom” w całości zostanie podzielony między instytucje i organizacje, które złożyły prawidłowo wypełniony wniosek w Telewizji Polskiej i które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP. Informacja o beneficjentach zostanie opublikowana w serwisie www.reklamdzieciom.tvp.pl.

- Jesteśmy bardzo wdzięczni za zaangażowanie naszych partnerów biznesowych. Przez 27 lat akcja „Reklama Dzieciom” zakorzeniła się w świadomości reklamodawców. Tylko dzięki ich wsparciu mamy realną szansę pomóc potrzebującym dzieciom – mówi Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.

Telewizja Polska od 1993 roku wspiera najbardziej potrzebujące dzieci. Przez ten czas ponad 27 milionów złotych z akcji „Reklama Dzieciom” trafiło do ponad tysiąca placówek.

W poprzedniej edycji TVP wraz z partnerami akcji pomogła ponad pięciu tysiącom dzieci! Zebrane pieniądze zostały przeznaczone na: wyposażenie sal rehabilitacyjno-terapeutycznych (do terapii integracji sensorycznej, logopedycznej, ćwiczeń sensomotorycznych, doświadczania świata), realizację programów terapeutycznych (dogoterapia, hipoterapia, hortiterapia), sprzęt umożliwiający przeprowadzenie terapii EEG Biofeedback, doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych, organizację kolonii, wycieczek i turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764