logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Telewizja Wirtualnej Polski powołała nowy zespół zarządzający

  PR 30.03.2017, przeczytano 336 razy

Zmienia się sposób kierowania kanałem, Wojtek Pawlak, dotychczas prezes Telewizji WP zrezygnował ze stanowiska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/telewizja-wirtualnej-polski-powolala-nowy-zespol-zarzadzajacy,31994,artykul.html

W skład nowo utworzonego zespołu zarządzającego kanałem weszli:

  • Barbara Bilińska, dyrektor programowy obszaru rozrywka/ styl życia
  • Marta Czartoryska-Żak, która jako wiceprezes GWP ds. marketingu odpowiada za komunikację kanału
  • Jacek Amsterdamski, dyrektor ds. techniki i emisji
  • Tomasz Machała, który jako wiceprezes GWP ds. wydawniczych odpowiada za publicystykę i informacje telewizji WP
  • Daniel Czarnecki, dyrektor operacyjny telewizji


Zespół będzie raportował bezpośrednio do Jacka Świderskiego, prezesa Wirtualnej Polski.

- Dziękuję Wojtkowi za blisko dwuletnią współpracę z WP. Od naszych, wspólnych starań w procesie koncesyjnym, poprzez skuteczne doprowadzenia kanału do startu. Po pierwszych czterech miesiącach, wchodzimy w planowany wcześniej etap głębszej integracji struktur telewizyjnych z online’owymi. Stąd dwoje wiceprezesów WP w zespole zarządzającym telewizją - mówi Jacek Świderski, prezes Grupy WP.

Wojciech Pawlak: - Zakończyła się pionierska faza rozwoju projektu telewizji WP związana z uruchomieniem stacji.  Cieszę się, że mogłem służyć Grupie Wirtualna Polska swoim doświadczeniem w tym niezwykle wymagającym czasie. Dziękuję zarządowi GWP za możliwość uczestniczenia w tworzeniu od podstaw nowatorskiego kanału telewizyjnego, który rodził się na styku tradycyjnej telewizji oraz internetu.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764