logo
WIADOMOŚCI

Telewizja WP poszerza zasięg i ofertę

Mateusz Zawiślak  PR 06.09.2017, przeczytano 262 razy

Od września telewizja WP jest bezpłatnie dostępna w sieci kablowej UPC. Abonenci sieci UPC Polska korzystający z dekoderów Horizon mogą znaleźć kanał telewizji WP na pozycjach 12 i 116. Z kolei abonenci posiadający dekoder Mediabox mogą oglądać kanał na pozycjach 23 i 158. Dodatkowo, stacja jest również dostępna dla posiadaczy pakietu Select.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/telewizja-wp-poszerza-zasieg-i-oferte,33630,artykul.html

To nie jedyna niespodzianka dla widzów Telewizji WP. Na jesień, stacja przygotowała nowe produkcje własne - program utrzymany w konwencji amerykańskich „late night show” w którym nie zabraknie szczerych, kontrowersyjnych, ale też i zabawnych rozmów; „Mistrzowie kabaretu” czyli cykl kabaretowy, który pokochali Polacy oraz odświeżony format programu „Pudelek Show”, w którym widzowie dostaną jeszcze więcej plotek i ploteczek z show biznesu. Na jesień dla fanów kina, stacja również przygotowała coś specjalnego. W każdy piątek i sobotę wieczorem na widzów WP czekają filmy akcji, thrillery i komedie.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Minister Gliński: TVN24 nawołuje do anarchii
Prowadzący program w TVN24 nawoływał polską policję do wypowiedzenia posłuszeństwa władzy państwowej - uważa minister kultury i dziedzictwa narodowego Piotr Gliński. Minister pyta na Twitterze, czy Discovery "akceptuje taki przekaz swojej telewizji"?
Ringier Axel Springer kupuje udziały w No Fluff Jobs
Ringier Axel Springer Media AG kupił 44 procent udziałów w No Fluff Jobs i w ten sposób rozszerzył swoje portfolio serwisów z ogłoszeniami o najbardziej innowacyjny portal z ofertami pracy dla specjalistów z branży IT w Polsce
Lipcowy rekord oglądalności Food Network
16 lipca kanał Food Network odnotował najwyższy dzienny wynik oglądalności w historii stacji, osiągając udział 0,64 % SHR w grupie komercyjnej (16-49).
IAB Polska: Media społecznościowe głównym źródłem fake news
Internet jest najbardziej przydatnym kanałem komunikacji, choć przeciętnie wiarygodnym. Liderami wiarygodności są radio i prasa. Głównym źródłem nieprawdziwych informacji (fake news) są media społecznościowe. Takie i inne wnioski płyną z najnowszego raportu IAB Polska „Dezinformacja w sieci”, przeprowadzonego wśród internautów.
Youtube Ads Leaderboard za czerwiec 2018
Męskie Granie nie tylko z impetem powróciło do rankingu, ale także od miesiąca utrzymuje pierwszą pozycję w zestawieniu. Pozostałe miejsca na podium zajęło Maybelline z dwoma kolejnymi odcinkami instruktażowymi Make Up in the City. Czwarta pozycja to oryginalna kampania Zarządu Dróg Miejskich, której celem jest uzmysłowienie kierowcom, że powinni parkować minimum 10 metrów od...
 
niedziela 22.07.2018, 90 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone