logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Telewizja WP poszerza zasięg i ofertę

  PR 06.09.2017, przeczytano 515 razy

Od września telewizja WP jest bezpłatnie dostępna w sieci kablowej UPC. Abonenci sieci UPC Polska korzystający z dekoderów Horizon mogą znaleźć kanał telewizji WP na pozycjach 12 i 116. Z kolei abonenci posiadający dekoder Mediabox mogą oglądać kanał na pozycjach 23 i 158. Dodatkowo, stacja jest również dostępna dla posiadaczy pakietu Select.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/telewizja-wp-poszerza-zasieg-i-oferte,33630,artykul.html

To nie jedyna niespodzianka dla widzów Telewizji WP. Na jesień, stacja przygotowała nowe produkcje własne - program utrzymany w konwencji amerykańskich „late night show” w którym nie zabraknie szczerych, kontrowersyjnych, ale też i zabawnych rozmów; „Mistrzowie kabaretu” czyli cykl kabaretowy, który pokochali Polacy oraz odświeżony format programu „Pudelek Show”, w którym widzowie dostaną jeszcze więcej plotek i ploteczek z show biznesu. Na jesień dla fanów kina, stacja również przygotowała coś specjalnego. W każdy piątek i sobotę wieczorem na widzów WP czekają filmy akcji, thrillery i komedie.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764