logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Telewizja WP rozpoczyna współpracę z ContentHouse

  PR 06.06.2024, przeczytano 487 razy
ilustracja

Działania obejmują bieżącą komunikację na profilach społecznościowych Telewizja WP oraz Kabaret TV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/telewizja-wp-rozpoczyna-wspolprace-z-contenthouse,404504,artykul.html

Telewizja WP to kanał pełen treści rozrywkowych, lifestyle’owych oraz dokumentalnych. W swojej ramówce oferuje też popularne filmy i seriale oraz zupełnie nowe formaty.

Do zadań agencji należy przede wszystkim tworzenie treści na media społecznościowe (Facebook, Instagram, TikTok) dla kanałów Telewizja WP oraz Kabarety TV. Współpraca obejmuje także moderację profili oraz promocję publikowanych treści. Działania skoncentrowane są wokół wzmocnienia świadomości marki oraz jej rozpoznawalności na rynku.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją ContentHouse, ponieważ stawiamy na dotarcie do naszych widzów we wszystkich kanałach social media. Chcemy trafiać z naszą komunikacją zarówno do użytkowników Facebooka, Instagrama, jak i coraz popularniejszego w Polsce TikToka. Wierzę, że doświadczenie i profesjonalne podejście do komunikacji marketingowej, jakie prezentuje ContentHouse, przełoży się na jakość naszych kampanii – mówi Radosław Rybicki, Head of Growth Marketing & Business Development w Wirtualna Polska.

Po stronie ContentHouse działania nadzoruje Content Marketing Manager Monika Nykiel. Z kolei współpracę z klientem koordynuje Client Service Specialist Teresa Kozaczewska.

– Telewizja WP rozwija się bardzo prężnie, dlatego cieszymy się, że możemy wspierać jej bieżącą komunikację w social mediach. Z kolei Kabaret TV to stosunkowo nowy kanał na rynku dla fanów kabaretów, który dopiero gromadzi społeczność na Facebooku i Instagramie. Wykorzystując nasze kompetencje, dbamy o prowadzenie interesującej komunikacji oraz szerokie dotarcie do odbiorców – mówi Monika Nykiel, Content Marketing Manager, ContentHouse.

Źródło: ContentHouse

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W lipcowej ramówce RMF Classic jednym z wiodących tematów będzie sport, a dokładniej Euro 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie. W wakacyjnych programach nie zabraknie też niezwykłej powieści w odcinkach Artura Andrusa i felietonów Michał Rusinka.
Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24
W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.
Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV
Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Paryż 2024
Platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z ukochanymi postaciami znanymi z Looney...
Lato RMF na koncertach i festiwalach
W tym roku RMF FM bawić się będzie wraz ze słuchaczami na największych festiwalach w kraju i koncertach najpopularniejszych artystów, m.in. sanah, Eda Sheerana, Lenny’ego Kravitza czy Justina Timberlake’a. Będzie też zabawa SMS-owa w nowej odsłonie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764