logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Telewizja WP w Cyfrowym Polsacie

  PR 22.12.2019, przeczytano 454 razy

Telewizja WP podpisała umowę z Cyfrowym Polsatem. Stacja dołączyła do platformy i można ją znaleźć na pozycji nr 104. W świątecznej ramówce Telewizji WP jest wiele filmowych premier dla całej rodziny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/telewizja-wp-w-cyfrowym-polsacie,385172,artykul.html

Telewizja WP nadaje od trzech lat. W swojej ofercie łączy produkcje własne z wartościowymi materiałami zagranicznymi. W uaktualnionej strategii stacja postawiła na synergię telewizji linearnej oraz video online. Jako jedyna w Polsce oferuje widzom telewizji naziemnej treści video z portfolio WP, dzięki czemu docierają one do osób, które na co dzień nie korzystają z internetu.

Telewizja WP dołączyła właśnie do platformy Cyfrowy Polsat. Stacja jest na pozycji nr 104, niezależnie od posiadanego dekodera.

Dołączenie Telewizji WP do Cyfrowego Polsatu to dla nas kolejny, ważny krok w budowaniu zasięgu. Ostatnie wyniki oglądalności pokazują, że oferta stacji jest coraz lepiej dopasowana do potrzeb widzów. Intensywnie pracujemy nad ramówką na 2020 rok, przygotowujemy kolejne ciekawe propozycje i nowości mówi Jagna Wiszniewska, dyrektor zarządzająca Telewizji WP.

W ramówce Telewizji WP znaleźć można światowe filmy i seriale nieemitowane wcześniej w polskich kanałach otwartej telewizji. Stacja pokazuje autorskie programy publicystyczne, w tym „Tłit” i „Money. To się liczy”, programy rozrywkowe oraz dokumenty i cykle o remontowaniu i urządzaniu wnętrz. Od kwietnia 2019 Telewizja WP emituje najsłynniejsze show motoryzacyjne na świecie, czyli „Top Gear”, a od października także „Kuchenne rewolucje Gordona Ramsay’a”.

Z okazji zbliżających się świąt Telewizja WP zaplanowała filmowe premiery dla całej rodziny. To między innymi „Córka Świętego Mikołaja”, „Chłopak pod choinkę” oraz „Świąteczna randka”.

W listopadzie 2019 roku padł rekord oglądalności Telewizji WP, która zanotowała 0,55% udziału w rynku w grupie all 16-49, co stanowi wzrost o 39% rok do roku. W całym trzecim kwartale 2019 roku stacja osiągnęła 0,49% oglądalności w grupie all 16-49 i zajęła pierwsze miejsce wśród bezpośredniej konkurencji na MUX8.

Telewizja WP dostępna jest naziemnie na ósmym multipleksie (MUX8), na platformach CANAL+ (kanał: 73) i Cyfrowy Polsat (kanał 104), w najlepszych sieciach kablowych, w tym m.in.: UPC (kanał 116/158), Vectra (128), Multimedia (38), Netia (30), Inea (28), Toya (25) oraz w usłudze WP Pilot.

Źródło: Wirtualna Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764