logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Telewizja Wpolsce.pl rozbudowuje zasięg i rozszerza ramówkę

  PR 04.10.2017, przeczytano 791 razy

Po przyznaniu koncesji przez KRRiT Fratria rozpoczyna budowanie zasięgu telewizji wPolsce.pl. Od października pojawią się ponadto nowe formaty w ramówce stacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/telewizja-wpolsce.pl-rozbudowuje-zasieg-i-rozszerza-ramowke,33973,artykul.html

Dnia 28 września 2017 Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła uchwałę w sprawie przyznania spółce Fratria i telewizji wPolsce.pl koncesji na nadawanie w sieciach przewodowych. W najbliższym czasie kanał dostępny będzie u operatorów kablowych.

– W ciągu ostatnich siedmiu lat zbudowaliśmy największy i najbardziej opiniotwórczy konserwatywny portal internetowy, mamy największy konserwatywny tygodnik opinii. Wydawany przez nas miesięcznik „W Sieci Historii” jest liderem rynku w swoim segmencie, dobrze rozwijają się portal wGospodarce.pl oraz miesięcznik „Gazeta Bankowa”. Potencjał widzimy również w naszym nowym, telewizyjnym projekcie, stąd naturalnym jest, że stawiamy na rozwój,  który pozwoli m.in. dotrzeć do nowych grup – podkreśla Romuald Orzeł, prezes zarządu Grupy Medialnej Fratria. Przypomina także, że wraz ze startem w nowych kanałach dystrybucji, wPolsce.pl rozbudowuje także ofertę programową. – Na szczególną uwagę zasługują magazyny, które już od pierwszych dni października będą dostępne na antenie wPolsce.pl – zaznacza Romuald Orzeł.

Pierwszym operatorem, który będzie miał w swojej ofercie program wPolsce.pl jest Jambox spółki SGT.

– To początek ekspansji kanału w polskich telewizjach kablowych. Już dziś do stacji spływa wiele zapytań dotyczących możliwości włączenia nowej telewizji – mówi odpowiedzialny za dystrybucję kanału Piotr Barełkowski.

Zespół wPolsce.pl – zgodnie z zapowiedziami - realizuje kolejne założenia strategii rozwoju mające na celu zwiększenie dotarcia do odbiorców ze swoją misją i treściami.

– Konsekwentnie rozbudowujemy nasz projekt telewizyjny. Zaczęliśmy od emisji sygnału wPolsce.pl w internecie, na stronie telewizji, na portalu wPolityce.pl, w mediach społecznościowych. To był dobry ruch, który od razu zapewnił nam stosunkowo dużą widownię. Ale, jak zapowiadaliśmy, chcemy, by rozwinięty już projekt telewizyjny wPolsce.pl znalazł się we wszelkich dostępnych nam kanałach dystrybucji – podkreśla Agata Rowińska redaktor naczelna wPolsce.pl.

Program stacji składa się z bieżących komentarzy politycznych i rozmów z gośćmi w studio, krótkich dzienników informacyjnych oraz form magazynowych, dokumentalnych i reportaży. Codzienny program stacji tworzą przede wszystkim dziennikarze związani z tygodnikiem Sieci oraz portalem wPolityce.pl, a wśród nich m.in.: Michał i Karnowski oraz Jacek Karnowski, Dorota Łosiewicz, Edyta Hołdyńska, Konrad Kołodziejski, Wojciech Biedroń, Marcin Wikło, Maciej Wośko, Marek Pyza, Marcin Fijołek i wielu innych. Redaktor naczelną jest Agata Rowińska.

– Naszą ambicją jest zbudowanie popularnego kanału, który poprzez szybko reagującą, kompetentną  publicystykę, wspartą rzetelnymi informacjami i programami magazynowymi, odnoszącymi się do bieżących wydarzeń, stanie się jednym z najbardziej opiniotwórczych mediów, podobnie jak tygodnik „Sieci” i portal wPolityce.pl – podkreśla Michał Karnowski członek zarządu Grupy Medialnej Fratria odpowiedzialny za redakcje wydawnictwa.

– To oczywiście nie koniec zmian, nasza telewizja wciąż będzie rozwijana. Dlatego budujemy kolejne możliwości techniczne, wdrażamy nową oprawę i szkolimy zespół. Rozbudowujemy również ramówkę o nowe, interesujące formaty, dzięki czemu od startu telewizji 19 czerwca dwukrotnie zwiększyliśmy już długość programu na żywo. A w najbliższym czasie planujemy podwoić live raz jeszcze. Mamy dość spore ambicje, nie ukrywamy tego – zapowiada Agata Rowińska.

wPolsce.pl to najnowszy projekt grupy medialnej Fratria. Telewizja wystartowała 19 czerwca br. W pierwszych tygodniach premierowe programy emitowane były od poniedziałku do piątku w paśmie porannym. Obecnie na całodniową emisję składa się około 8 godzin premier w porannym i popołudniowym prime time stacji i kilkanaście godzin powtórek – te ostatnie emitowane są głównie nocą oraz wczesnym  popołudniem.

Źródło: Grupa Medialna Fratria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764