logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Telewizja Wpolsce.pl rozbudowuje zasięg i rozszerza ramówkę

  PR 04.10.2017, przeczytano 715 razy

Po przyznaniu koncesji przez KRRiT Fratria rozpoczyna budowanie zasięgu telewizji wPolsce.pl. Od października pojawią się ponadto nowe formaty w ramówce stacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/telewizja-wpolsce.pl-rozbudowuje-zasieg-i-rozszerza-ramowke,33973,artykul.html

Dnia 28 września 2017 Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła uchwałę w sprawie przyznania spółce Fratria i telewizji wPolsce.pl koncesji na nadawanie w sieciach przewodowych. W najbliższym czasie kanał dostępny będzie u operatorów kablowych.

– W ciągu ostatnich siedmiu lat zbudowaliśmy największy i najbardziej opiniotwórczy konserwatywny portal internetowy, mamy największy konserwatywny tygodnik opinii. Wydawany przez nas miesięcznik „W Sieci Historii” jest liderem rynku w swoim segmencie, dobrze rozwijają się portal wGospodarce.pl oraz miesięcznik „Gazeta Bankowa”. Potencjał widzimy również w naszym nowym, telewizyjnym projekcie, stąd naturalnym jest, że stawiamy na rozwój,  który pozwoli m.in. dotrzeć do nowych grup – podkreśla Romuald Orzeł, prezes zarządu Grupy Medialnej Fratria. Przypomina także, że wraz ze startem w nowych kanałach dystrybucji, wPolsce.pl rozbudowuje także ofertę programową. – Na szczególną uwagę zasługują magazyny, które już od pierwszych dni października będą dostępne na antenie wPolsce.pl – zaznacza Romuald Orzeł.

Pierwszym operatorem, który będzie miał w swojej ofercie program wPolsce.pl jest Jambox spółki SGT.

– To początek ekspansji kanału w polskich telewizjach kablowych. Już dziś do stacji spływa wiele zapytań dotyczących możliwości włączenia nowej telewizji – mówi odpowiedzialny za dystrybucję kanału Piotr Barełkowski.

Zespół wPolsce.pl – zgodnie z zapowiedziami - realizuje kolejne założenia strategii rozwoju mające na celu zwiększenie dotarcia do odbiorców ze swoją misją i treściami.

– Konsekwentnie rozbudowujemy nasz projekt telewizyjny. Zaczęliśmy od emisji sygnału wPolsce.pl w internecie, na stronie telewizji, na portalu wPolityce.pl, w mediach społecznościowych. To był dobry ruch, który od razu zapewnił nam stosunkowo dużą widownię. Ale, jak zapowiadaliśmy, chcemy, by rozwinięty już projekt telewizyjny wPolsce.pl znalazł się we wszelkich dostępnych nam kanałach dystrybucji – podkreśla Agata Rowińska redaktor naczelna wPolsce.pl.

Program stacji składa się z bieżących komentarzy politycznych i rozmów z gośćmi w studio, krótkich dzienników informacyjnych oraz form magazynowych, dokumentalnych i reportaży. Codzienny program stacji tworzą przede wszystkim dziennikarze związani z tygodnikiem Sieci oraz portalem wPolityce.pl, a wśród nich m.in.: Michał i Karnowski oraz Jacek Karnowski, Dorota Łosiewicz, Edyta Hołdyńska, Konrad Kołodziejski, Wojciech Biedroń, Marcin Wikło, Maciej Wośko, Marek Pyza, Marcin Fijołek i wielu innych. Redaktor naczelną jest Agata Rowińska.

– Naszą ambicją jest zbudowanie popularnego kanału, który poprzez szybko reagującą, kompetentną  publicystykę, wspartą rzetelnymi informacjami i programami magazynowymi, odnoszącymi się do bieżących wydarzeń, stanie się jednym z najbardziej opiniotwórczych mediów, podobnie jak tygodnik „Sieci” i portal wPolityce.pl – podkreśla Michał Karnowski członek zarządu Grupy Medialnej Fratria odpowiedzialny za redakcje wydawnictwa.

– To oczywiście nie koniec zmian, nasza telewizja wciąż będzie rozwijana. Dlatego budujemy kolejne możliwości techniczne, wdrażamy nową oprawę i szkolimy zespół. Rozbudowujemy również ramówkę o nowe, interesujące formaty, dzięki czemu od startu telewizji 19 czerwca dwukrotnie zwiększyliśmy już długość programu na żywo. A w najbliższym czasie planujemy podwoić live raz jeszcze. Mamy dość spore ambicje, nie ukrywamy tego – zapowiada Agata Rowińska.

wPolsce.pl to najnowszy projekt grupy medialnej Fratria. Telewizja wystartowała 19 czerwca br. W pierwszych tygodniach premierowe programy emitowane były od poniedziałku do piątku w paśmie porannym. Obecnie na całodniową emisję składa się około 8 godzin premier w porannym i popołudniowym prime time stacji i kilkanaście godzin powtórek – te ostatnie emitowane są głównie nocą oraz wczesnym  popołudniem.

Źródło: Grupa Medialna Fratria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sztuczna inteligencja generuje już teksty o takiej samej wartości jak te tworzone przez ludzi
Model językowy w trzy sekundy nauczy się sposobu mówienia danej osoby, a potem wypowie dowolny komunikat jej głosem i z jej emocjami. Najprawdopodobniej w takim kierunku rozwiną się algorytmy generujące dziś komunikaty tekstowe o walorach równoznacznych z tymi, które tworzą ludzie. Choć technologia przynosi wiele korzyści, związanych np. z łatwiejszą...
Mediowe sąsiedztwo reklamy online, a postrzeganie marki
23 stycznia MAGNA Media Trials, we współpracy z Channel Factory opublikowały wyniki badania Quantifying the Grey: The Nuances of Questionable Content dotyczącego wątpliwych treści w reklamie online i ich wpływu na postrzeganie marki.
Nowa odsłona programu „Halo Polacy”
„Halo Polacy” to program o Polakach przebywających w różnych zakątkach świata. Niedawno zadebiutował w serwisie WP Turystyka, w lutym rozpoczęła się emisja kolejnych odcinków przygotowanych w nowej oprawie.
Grupa PMPG kontynuuje horyzontalny rozwój serwisu wprost.pl. Strategia na rok 2023 zakłada koncentrację wydawcy zarówno na bieżących tematach polityczno-gospodarczych, jak i tematyce zdrowotnej czy lifestylowej. Kluczowy w tym obszarze jest segment zdrowia i odżywiania. Uruchomiony w drugiej połowie 2022 roku serwis dom.wprost.pl jest najnowszą domeną tematyczną wydawcy,...
Kto (i dlaczego) powinien bać się TikToka?
Jeszcze niedawno TikTok budził skojarzenia przede wszystkim z niewinnymi filmikami z tańczącymi ludźmi, apetycznym jedzeniem czy uroczymi zwierzątkami. Dziś dyskusja na temat serwisu przybrała znacznie poważniejszy ton. Na blokadę aplikacji ze względu m.in. na bezpieczeństwo narodowe zdecydowały się Indie i Stany Zjednoczone, ale nie Polska. Coraz głośniej jest również o...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764