logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Telewizja Wpolsce.pl w ofercie UPC

  PR 27.07.2018, przeczytano 668 razy

Od 01.08.2018 roku abonenci UPC Polska będą mieli możliwość oglądania kanału publicystyczno-informacyjnego wPolsce.pl, tworzonego przez autorów i współpracowników spółki Fratria, wydającej także m.in. tygodnik Sieci i portal wPolityce.pl. To kolejna, po Cyfrowym Polsacie, duża platforma, na której kanał będzie dostępny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/telewizja-wpolsce.pl-w-ofercie-upc,37409,artykul.html

Razem z zasięgiem w UPC dziś stacja ta jest dostępna w około 30% gospodarstw domowych w Polsce poprzez wybrane sieci przewodowe i nadanie satelitarne. W menu UPC wPolsce.pl dostępna będzie na dekoderze Mediabox na pozycji 339 a na dekoderach Horizon i Kaon na pozycji 121.

Studio wPolsce.pl od czerwca 2017 r. nadaje codzienny program w tzw. live streamingu na stronie www.wpolsce.pl oraz stronie głównej wPolityce.pl. Materiały dostępne są również w mediach społecznościowych – na kanale YouTube (www.youtube.com/c/TelewizjawPolsce), Facebooku ( www.facebook.com/TelewizjawPolsce) oraz na Twitterze (https://twitter.com/wPolscepl).

Zespołem wPolsce.pl kieruje Agata Rowińska, a najbardziej popularne programy tej telewizji to m.in.: autorskie WIECZORY o godz. 20:00 Michała Karnowskiego, Aleksandry Jakubowskiej, Ryszarda Makowskiego i Piotra Barełkowskiego oraz poranne pasmo informacyjne z często cytowaną PORANNĄ ROZMOWĄ a także programy: WIEŻA BAB Doroty Łosiewicz, BARDZO WAŻNA SPRAWA Piotra Barełkowskiego, WYWIAD GOSPODARCZY przygotowywany przez zespół portalu wGospodarce.pl, czy cieszący się ogromną popularnością Przegląd prasy zagranicznej Aleksandry Rybińskiej.

W najlepszych pasmach wPolsce.pl osiągało dotąd 0,02% udziału w rynku w grupie 16-49 (Nielsen). Ostatnie miesiące nadawania wPolsce.pl zostały zwieńczone sporym sukcesem. Dzienny zasięg streaming'u stacji (a więc relacji na żywo) w serwisie Youtube sięgnął 80 tysięcy unikalnych użytkowników, a miesięcznie streaming ten dociera do ponad 1 300 000 unikalnych użytkowników.

Wejście do oferty UPC i innych operatorów zapewne znacząco polepszy wskaźniki stacji.

- Stawiamy na jak najszersze dotarcie do widza, dlatego wejście do oferty UPC to kolejny, a zarazem naturalny kierunek rozwoju – podkreśla Agata Rowińska, redaktor naczelna tv wPolsce.pl. Przypomina przy tym, że telewizja wPolsce.pl to ciekawa propozycja dla odbiorców zaangażowanych.

Postawiliśmy sobie za cel budowanie telewizji, która zaspokoi potrzeby nawet najbardziej wymagających widzów, dlatego jesteśmy wszędzie tam, gdzie jest dynamika społeczna i polityczna. Nasz profesjonalny zespół przekazuje najważniejsze informacje w sposób błyskawiczny i ciekawy udowadniając, że telewizja na żywo wywołuje to, co w telewizji najcenniejsze – emocje widzów – zauważa redaktor naczelna.

Źródło: Fratria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764