logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Telewizyjna kampania Kredytu Pocztowego

  PR 28.04.2017, przeczytano 638 razy
ilustracjastrzałka

Do 28 maja br. spoty Banku Pocztowego reklamujące Kredyt Pocztowy emitowane będą w TVP oraz w Polsacie. W poniedziałek, 24 kwietnia br., ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Kredytu Pocztowego. Ten kredyt gotówkowy, dzięki nowemu procesowi dostępny szybciej i łatwiej dla Klientów (dla kwoty kredytu do 45 tys. zł czas procesowania został skrócony nawet do 20 minut), do oferty Banku trafił w marcu br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/telewizyjna-kampania-kredytu-pocztowego,32311,artykul.html

- W utrzymanym w animowanej konwencji spocie, z kojarzonymi już przez naszych Klientów bohaterami: dziewczyną z wesołym psem, podkreślamy szybki, prosty i jeszcze bardziej dostępny proces uzyskania gotówki na dowolny cel dzięki Kredytowi Pocztowemu. Wyraźnie wskazujemy także, że kredyt gotówkowy Banku Pocztowego dostępny jest zarówno w sieci placówek Banku, jak i na każdej Poczcie – mówi Beata Dawidziuk, Dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations Banku Pocztowego.

Spoty reklamujące Bliskie Konto Pocztowe emitowane będą w kanałach TVP1, TVP2, grupie kanałów tematycznych TVP, Polsacie, grupie kanałów tematycznych Polsat oraz w TV Trwam od 24 kwietnia do 28 maja 2017 r.

Podobnie jak w realizowanych przez Bank w ostatnich miesiącach kampaniach nowych w ofercie rachunków osobistych, tak również telewizyjną kampanię Kredytu Pocztowego uzupełni obecność reklamy na łamach tygodnika Gość Niedzielny, w wydaniach 16 kwietnia, 7 i 28 maja oraz 11 czerwca 2017 r.

Za kreację spotu odpowiadała Agencja Ambasada, a jego produkcją zajęła się Flota Filmowa. Zakupu mediów do kampanii Banku Pocztowego dokonał dom mediowy Effective Media.

Źródło: Bank Pocztowy SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764