Kultowy wśród Polek korektor Instant Eraser od Maybelline New York debiutuje w największych ogólnopolskich stacjach. Telewizyjną kampanię wspieraną działaniami digital dla L’Oréal Polska przygotowała agencja MullenLowe Warsaw.
Spot 15" jest adaptacją wykorzystywanej globalnie produkcji i można go zobaczyć w największych stacjach: TVP, Polsat i TVN, a także w Internecie. Marka stawia w centrum komunikacji advocacy i opinie konsumentek na temat produktu. Oprócz zakomunikowania jego benefitów (kryje, koryguje, konturuje), powołuje się na opinie użytkowniczek z serwisu Wizaż.pl: 99 proc. Polek potwierdza: Skutecznie kryje cienie pod oczami.* Ponadto na Instagramie, Tik Toku i YouTube obok hero wideo pokazywany jest film z udziałem aktorki Olgi Kalickiej, modelki Sylwii Butor oraz influencerek - Agi Savy i Beatyvtricks.
- W strategii marki advocacy jest kluczowe - wyjaśnia Katarzyna Getmanchuk, brand manager Maybelline New York w L’Oréal Polska. - Chcemy stawiać w centrum konsumentki, słuchać tego co mówią. A dzięki temu mówić ich językiem i odpowiadać na te potrzeby. Korektor to jeden z makijażowych “must have”. Produkt, którego używają bardzo różne osoby - zarówno pasjonujące się makijażem, jak i te które potrzebują korektora tylko do lekkich poprawek np. cieni pod oczami. Instant Eraser ma lekką i przyjemną formułę, która odpowiada na różne potrzeby i dlatego jest też bestsellerem wśród Polek – podkreśla.
Pierwszą telewizyjną kampanię Instant Eraser Maybelline New York MullenLowe Warsaw realizuje w efekcie wygranego przetargu. Jednak pracuje dla L’Oréal Polska od 2017 roku i obie strony sukcesywnie rozszerzają współpracę. W ubr., agencja wygrała przetarg na obsługę digital Maybelline New York i od tamtej pory zrealizowała, dla tej marki dziesięć digitalowych kampanii. - I wciąż jesteśmy zmotywowani współpracą z marką, której tonality bardzo lubimy - mówi Marta Sielska, senior digital project manager MullenLowe Warsaw. - Maybelline New York stawia na ciekawe strategie marketingowe, chce się wyróżniać i komunikować z konsumentami w nowy, innowacyjny sposób. A dla nas to kolejna możliwość powiększania naszego już bogatego portfolio kampanii dla branży beauty- dodaje.
Grupą docelową kampanii, która potrwa do końca lutego są kobiety 25-49 lat. Influencerów na jej potrzeby zaangażowała agencja JU. Koordynacją social media marki zajmuje się agencja 121PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker.
Źródło: OCTOPUS MEDIA SP. Z O.O.