logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Telewizyjny debiut korektora Instant Eraser Maybelline New York

  PR 13.02.2023, przeczytano 1128 razy
ilustracjastrzałka

Kultowy wśród Polek korektor Instant Eraser od Maybelline New York debiutuje w największych ogólnopolskich stacjach. Telewizyjną kampanię wspieraną działaniami digital dla L’Oréal Polska przygotowała agencja MullenLowe Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/telewizyjny-debiut-korektora-instant-eraser-maybelline-new-york,398947,artykul.html

Spot 15" jest adaptacją wykorzystywanej globalnie produkcji i można go zobaczyć w największych stacjach: TVP, Polsat i TVN, a także w Internecie. Marka stawia w centrum komunikacji advocacy i opinie konsumentek na temat produktu. Oprócz zakomunikowania jego benefitów (kryje, koryguje, konturuje), powołuje się na opinie użytkowniczek z serwisu Wizaż.pl: 99 proc. Polek potwierdza: Skutecznie kryje cienie pod oczami.* Ponadto na Instagramie, Tik Toku i YouTube obok hero wideo pokazywany jest film z udziałem aktorki Olgi Kalickiej, modelki Sylwii Butor oraz influencerek - Agi Savy i Beatyvtricks.

- W strategii marki advocacy jest kluczowe - wyjaśnia Katarzyna Getmanchuk, brand manager Maybelline New York w L’Oréal Polska. - Chcemy stawiać w centrum konsumentki, słuchać tego co mówią. A dzięki temu mówić ich językiem i odpowiadać na te potrzeby. Korektor to jeden z makijażowych “must have”. Produkt, którego używają bardzo różne osoby - zarówno pasjonujące się makijażem, jak i te które potrzebują korektora tylko do lekkich poprawek np. cieni pod oczami. Instant Eraser ma lekką i przyjemną formułę, która odpowiada na różne potrzeby i dlatego jest też bestsellerem wśród Polek – podkreśla.

Pierwszą telewizyjną kampanię Instant Eraser Maybelline New York MullenLowe Warsaw realizuje w efekcie wygranego przetargu. Jednak pracuje dla L’Oréal Polska od 2017 roku i obie strony sukcesywnie rozszerzają współpracę. W ubr., agencja wygrała przetarg na obsługę digital Maybelline New York i od tamtej pory zrealizowała, dla tej marki dziesięć digitalowych kampanii.  - I wciąż jesteśmy zmotywowani współpracą z marką, której tonality bardzo lubimy - mówi Marta Sielska, senior digital project manager MullenLowe Warsaw. - Maybelline New York stawia na ciekawe strategie marketingowe, chce się wyróżniać i komunikować z konsumentami w nowy, innowacyjny sposób. A dla nas to kolejna możliwość powiększania naszego już bogatego portfolio kampanii dla branży beauty- dodaje.

Grupą docelową kampanii, która potrwa do końca lutego są kobiety 25-49 lat. Influencerów na jej potrzeby zaangażowała agencja JU. Koordynacją social media marki zajmuje się agencja 121PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker.

Źródło: OCTOPUS MEDIA SP. Z O.O.

Dodatkowe informacje:

*Na podstawie testu przeprowadzonego przez Wizaż.pl na grupie 98 kobiet w kwietniu 2022 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764