logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tenderhut coraz większy – nowa marka w portfolio Grupy

  PR 13.12.2018, przeczytano 725 razy

Grupa Kapitałowa TenderHut wciąż w branżowym natarciu. Spółka wprowadziła na rynek nową markę ExtraHut - tak nazywa się piąty element Grupy, która rozwija się w błyskawicznym tempie. Za sterami projektu stanął Dariusz Sawicki, który dołączył do zespołu białostockiego lidera branży IT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tenderhut-coraz-wiekszy-%E2%80%93-nowa-marka-w-portfolio-grupy,380521,artykul.html

Nowe dziecko spod znaku TenderHut nie mogłoby należeć do rodziny, gdyby nie oferowało czegoś wyjątkowego. – Nie chcieliśmy tworzyć kolejnej marki, która będzie po prostu świadczyła usługi tworzenia stron internetowych. Przyzwyczailiśmy naszych klientów, że oferujemy zawsze coś ekstra, więc i tym razem nie mogliśmy zawieść – mówi Robert Strzelecki, prezes TenderHut. Czym zaskakuje ExtraHut?

TenderHut zagospodarowuje kolejną działkę IT

Jako Grupa Kapitałowa TenderHut zajmuje się już czterema różnymi sektorami branży technologicznej. Najprężniej działającą spółką jest SoftwareHut, który oferuje projektowanie i rozwijanie systemów informatycznych, a jego produktem flagowym jest rewolucyjna aplikacja Zonifero, która stanowi wsparcie managerskie dla pracowników biur. Zaraz za nim plasują się spółki: Solution4Labs z licznymi sukcesami w kwestii wdrażania systemów klasy LIMS oraz ProtectHut i LegalHut, które zajmują się kolejno cyberbezpieczeństwem i doradztwem prawnym w obszarze IT. Z kolei, ExtraHut koncentruje się na działaniach z zakresu User Experience, designie aplikacji mobilnych, aplikacji webowych i serwisów internetowych.

Projektowanie w stylu ekstra – szybko i u klienta

Przewagą konkurencyjną ExtraHut jest unikalna w odniesieniu do prac graficznych usługa Mobilnego Działu Design&UX. – TenderHut ma już osiem zagranicznych przedstawicielstw oraz ochotę na kolejne. Mamy klientów z praktycznie całego globu. Praca na odległość ma swoje plusy, ale w kwestiach graficznych niekończące się przesyłanie sobie e-maili i makiet może znacząco spowolnić przebieg realizacji projektu. Wdrożyliśmy więc zupełnie nowe rozwiązanie! Nasz zespół na czas pracy staje się częścią firmy klienta nie tylko duchem, ale także ciałem. Jesteśmy w stanie dojechać z naszymi specjalistami wszędzie. – mówi Robert Strzelecki.

W ExtraHut pracują wysokiej klasy specjaliści, najlepsi z najlepszych w domenach takich, jak: research, prototyping, testing/analysis, product design, web/user interface/e-commerce i branding. – Wspieramy naszym doświadczeniem inne, technologiczne firmy, które opracowują świetny software, ale mają problem z tym, jak go ubrać. – tłumaczy Robert Strzelecki. Zespół ExtraHut ma już na swoim koncie – poza licznymi realizacjami w Polsce – pierwsze międzynarodowe projekty w Danii i Szwecji. Spółka brała także udział w misji polskich firm na targach eCommerce Show North na zaproszenie British Embassy.

Stery nowej marki w eksperckich rękach

Znaczne skrócenie czasu pracy, a co za tym idzie szybsze zamykanie projektów nie byłoby jednak możliwe bez kompetentnych osób na stanowiskach kierowniczych. Stanowisko Head of Design powierzono Wojciechowi Adryańczykowi, który przez ostatnie 14 lat szlifował swój warsztat na stanowisku Art Director. Pracował dla lokalnych i międzynarodowych agencji reklamowych oraz w digital marketingu, a wśród jego klientów znajdują się tacy giganci jak: PKO BP, BZ WBK, Millennium Bank, VW Financial Services, P&G, Kit Kat, Orange, Mazda, Leroy Merlin czy Nowy Styl Group. Za komercyjny sukces nowej marki będzie z kolei odpowiadał Dariusz Sawicki. – Doświadczenie każe mi sądzić, że Wojtek i Darek będą duetem doskonałym, a ExtraHut szybko rozwinie skrzydła pod takimi rządami – mówi Robert Strzelecki.

Źródło: TenderHut

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
Forbes Women obchodzi 5. urodziny
Pięć lat temu ukazało się pierwsze wydanie magazynu Forbes Women. Najnowsze urodzinowe wydanie Forbes Women zawiera nie tylko podsumowanie ostatnich 5 lat obecności magazynu na rynku, ale także Listę 25 Liderek Klimatu i Środowiska, wywiady z dziennikarką Anitą Werner, prof. Magorzatą Fuszarą oraz Robertem Biedroniem.
Onet z 4. edycją akcji Niech Żyje Planeta
Najnowsza edycja Niech Żyje Planeta jest podporządkowana czterem żywiołom - powietrzu, wodzie, ziemi i ogniowi. Każda z tych czterech kampanii tematycznych realizowanych w ramach akcji jest zaplanowana na 2 lub 3 miesiące i będzie zakończona raportem w formie online. Ważnym motywem Niech Żyje Planeta jest niezmiennie ekologia, czyli promocja dbania o środowisko przy równoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764