logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Teos Manage w HL Tech – pierwsze europejskie wdrożenie

  PR 09.07.2018, przeczytano 1561 razy
ilustracjastrzałka
fot. Szymon Polański

Jako pierwsza w środkowo-wschodniej Europie firma HL Tech - centrum technologiczne dostarczające rozwiązania IT dla Hargreaves Lansdown - wdrożyła system Sony TEOS Manage.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/teos-manage-w-hl-tech-%E2%80%93-pierwsze-europejskie-wdrozenie,37177,artykul.html

Znana na finansowym rynku brytyjskim firma Hargreaves Lansdown świadczy swoje usługi od ponad 35 lat, a jej klienci zainwestowali ponad 86 miliardów funtów. W 2017 roku w Warszawie powstał HL Tech - nowe centrum technologiczne dostarczające rozwiązania IT dla Hargreaves Lansdown.

Celem firmy jest tworzenie bezpiecznego oprogramowania, ułatwiającego wykonywanie operacji finansowych. Firma koncertuje się na najnowszych technologiach tworząc innowacyjne rozwiązania. Stworzyła też unikalne środowisko, w którym grono entuzjastów, w większości inżynierów, może twórczo pracować. W tym biurze, w Warszawie, przy Placu Europejskim 1  zdecydowali się wdrożyć TEOS Manage – jako pierwsi w środkowo-wschodniej Europie.

Połączenie Formy i Funkcjonalności

Biuro HL Tech jest wyjątkowe pod wieloma względami. Stanowi wyważone połączenie oryginalnej aranżacji przestrzeni z funkcjonalnością niezbędną przy tym zakresie działalności. Zainstalowano w nim 27 profesjonalnych monitorów Bravia, projektor laserowy VPL-PHZ10 oraz 7 tabletów TEOS Book. Sterowanie urządzeniami, Digital Signage oraz rezerwacja sal konferencyjnych odbywa się przy użyciu opartego na lokalnym serwerze systemu TEOS Manage. Możliwe jest zarządzanie urządzeniami – włączanie i wyłączanie, regulowanie głośności czy zaplanowanie emisji treści z playera o wyznaczonej porze. Rezerwacja sal konferencyjnych jest zintegrowana z Microsoft Exchange.

ilustracjastrzałka

System Digital Signage został wdrożony w recepcji na dwóch 49-calowych  monitorach, w korytarzach gdzie umieszczono dwanaście 55-calowych urządzeń Sony Bravia oraz w barze gdzie pracują dwa 49- calowe i trzy 55-calowe monitory Bravia oraz projektor VPL-PHZ10.

- Produkt Sony TEOS Manage na etapie wyboru rozwiązania spełniał nasze minimalne wymagania – informuje Wojciech Krawczyk, specjalista IT, HL Tech – Doceniliśmy jego funkcjonalność, design, a także stosunek jakości od ceny. Kluczowe dla nas było zapewnienie, że system jest ciągle rozwijamy i możemy liczyć na pełne wsparcie produktu ze strony Sony. Oczywiście atutem była kompatybilność monitorów, ich jakość i możliwość wydłużenia okresu gwarancyjnego na sprzęt.

ilustracjastrzałka

W TEOS Manage sterowanie i zarządzanie jest wykonywane z jednego panelu. Wewnątrz jednego systemu. Manager IT nie musi działać na styku kilku różnych systemów. Jeden zaspokaja podstawowe potrzeby. Dodatkowo ma interfejs webowy co oznacza, ze nie jest potrzebny specjalny komputer do zarządzania. Wystarczy dowolny z dostępem do firmowej sieci. Nie wymaga tez specjalnego oprogramowania. System jest w pełni skalowalny, a wiec pozwala na dodawanie kolejnych urządzeń bez żadnych zmian.

ilustracjastrzałka

- Specjalizujemy się w realizacji ambitnych projektów – informuje Michał Gaj, dyrektor ds. realizacji, AV SMART Sp. z o.o. - W HL Tech musieliśmy połączyć wiele obszarów wdrażając TEOS Manage. System rezerwacji sal, zarządzanie urządzeniami i wyświetlaniem treści w połączeniu z monitorami profesjonalnymi. Wyzwaniem okazała się integracja oraz dopasowanie do wysokich standardów bezpieczeństwa, platformy TEOS z systemami IT obowiązującymi w HL Tech. Oznaczało to wielogodzinne ustalenia z zespołami IT na szczeblu lokalnym i globalnym.  To wszystko wymagało nie tylko wiedzy i doświadczenia, ale również zaufania. Mogliśmy liczyć na pełne wsparcie Sony.

Źródło: Sony Professional Solutions

www.pro.sony.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764