logo
WIADOMOŚCI

Teos Manage w HL Tech – pierwsze europejskie wdrożenie

Mateusz Zawiślak  PR 09.07.2018, przeczytano 222 razy
ilustracjastrzałka
fot. Szymon Polański

Jako pierwsza w środkowo-wschodniej Europie firma HL Tech - centrum technologiczne dostarczające rozwiązania IT dla Hargreaves Lansdown - wdrożyła system Sony TEOS Manage.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/teos-manage-w-hl-tech-–-pierwsze-europejskie-wdrozenie,37177,artykul.html

Znana na finansowym rynku brytyjskim firma Hargreaves Lansdown świadczy swoje usługi od ponad 35 lat, a jej klienci zainwestowali ponad 86 miliardów funtów. W 2017 roku w Warszawie powstał HL Tech - nowe centrum technologiczne dostarczające rozwiązania IT dla Hargreaves Lansdown.

Celem firmy jest tworzenie bezpiecznego oprogramowania, ułatwiającego wykonywanie operacji finansowych. Firma koncertuje się na najnowszych technologiach tworząc innowacyjne rozwiązania. Stworzyła też unikalne środowisko, w którym grono entuzjastów, w większości inżynierów, może twórczo pracować. W tym biurze, w Warszawie, przy Placu Europejskim 1  zdecydowali się wdrożyć TEOS Manage – jako pierwsi w środkowo-wschodniej Europie.

Połączenie Formy i Funkcjonalności

Biuro HL Tech jest wyjątkowe pod wieloma względami. Stanowi wyważone połączenie oryginalnej aranżacji przestrzeni z funkcjonalnością niezbędną przy tym zakresie działalności. Zainstalowano w nim 27 profesjonalnych monitorów Bravia, projektor laserowy VPL-PHZ10 oraz 7 tabletów TEOS Book. Sterowanie urządzeniami, Digital Signage oraz rezerwacja sal konferencyjnych odbywa się przy użyciu opartego na lokalnym serwerze systemu TEOS Manage. Możliwe jest zarządzanie urządzeniami – włączanie i wyłączanie, regulowanie głośności czy zaplanowanie emisji treści z playera o wyznaczonej porze. Rezerwacja sal konferencyjnych jest zintegrowana z Microsoft Exchange.

ilustracjastrzałka

System Digital Signage został wdrożony w recepcji na dwóch 49-calowych  monitorach, w korytarzach gdzie umieszczono dwanaście 55-calowych urządzeń Sony Bravia oraz w barze gdzie pracują dwa 49- calowe i trzy 55-calowe monitory Bravia oraz projektor VPL-PHZ10.

- Produkt Sony TEOS Manage na etapie wyboru rozwiązania spełniał nasze minimalne wymagania – informuje Wojciech Krawczyk, specjalista IT, HL Tech – Doceniliśmy jego funkcjonalność, design, a także stosunek jakości od ceny. Kluczowe dla nas było zapewnienie, że system jest ciągle rozwijamy i możemy liczyć na pełne wsparcie produktu ze strony Sony. Oczywiście atutem była kompatybilność monitorów, ich jakość i możliwość wydłużenia okresu gwarancyjnego na sprzęt.

ilustracjastrzałka

W TEOS Manage sterowanie i zarządzanie jest wykonywane z jednego panelu. Wewnątrz jednego systemu. Manager IT nie musi działać na styku kilku różnych systemów. Jeden zaspokaja podstawowe potrzeby. Dodatkowo ma interfejs webowy co oznacza, ze nie jest potrzebny specjalny komputer do zarządzania. Wystarczy dowolny z dostępem do firmowej sieci. Nie wymaga tez specjalnego oprogramowania. System jest w pełni skalowalny, a wiec pozwala na dodawanie kolejnych urządzeń bez żadnych zmian.

ilustracjastrzałka

- Specjalizujemy się w realizacji ambitnych projektów – informuje Michał Gaj, dyrektor ds. realizacji, AV SMART Sp. z o.o. - W HL Tech musieliśmy połączyć wiele obszarów wdrażając TEOS Manage. System rezerwacji sal, zarządzanie urządzeniami i wyświetlaniem treści w połączeniu z monitorami profesjonalnymi. Wyzwaniem okazała się integracja oraz dopasowanie do wysokich standardów bezpieczeństwa, platformy TEOS z systemami IT obowiązującymi w HL Tech. Oznaczało to wielogodzinne ustalenia z zespołami IT na szczeblu lokalnym i globalnym.  To wszystko wymagało nie tylko wiedzy i doświadczenia, ale również zaufania. Mogliśmy liczyć na pełne wsparcie Sony.

Źródło: Sony Professional Solutions

www.pro.sony.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
piątek 20.07.2018, 154 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone