logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tequila i Lipton inspirują Europę

  PR 02.01.2011, przeczytano 4649 razy
ilustracjastrzałka

„Nowy Jork, Sydney, Paryż … to miasta, które od stuleci pobudzały kreatywność pisarzy, artystów i wynalazców. Teraz, w domowym zaciszu przy kubku gorącej herbaty, inspirować będą także mieszkańców Polski oraz Litwy, Łotwy i Estonii. Wszystko za sprawą wielokanałowej kampanii reklamowej przygotowanej przez agencję marketingu zintegrowanego TEQUILAPolska dla marki Lipton.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tequila-i-lipton-inspiruja-europe,11828,artykul.html

„To kolejny wspólny projekt TEQUILA z Unilever Polska. Cieszymy się, że nasze projekty spodobały się tak bardzo, że wykorzystane zostały zarówno w Polsce jak i na rynkach krajów bałtyckich” – mówi Alena Suszycka, dyrektor zarządzający TEQUILAPolska.

W ramach kampanii, agencja zaprojektowała linię 3 kubków przedstawiających miasta, które stanowią inspirację dla ludzi na całym Świecie: Nowy Jork, Sydney i Paryż. Kubki dołączane są do specjalnych, promocyjnych opakowań herbaty Lipton, również zaprojektowanych przez TEQUILAPolska. Dostępne są 3 wzory graficzne i 2 warianty wielkościowe. Można kupić je w całej Polsce, a także na Litwie, Łotwie i w Estonii.

Oprócz kreacji promocyjnych kubków i opakowań, TEQUILAPolska przygotowała również komunikację akcji w wybranych kanałach. Zarówno na potrzeby rynku polskiego i państw bałtyckich agencja opracowała plakaty na nośniki citylight i materiały POS do promocji na terenie sklepów. Ponad to przygotowała koncepcję i scenariusz reklamy telewizyjnej oraz reklamy prasowe na rynek polski. Promocją akcji w Internecie zajęła się agencja DDB. Animację telewizyjną zrealizowało studio Odeon.

Celem kampanii jest wzrost sprzedaży oraz utrwalanie wizerunku Lipton jako marki, która inspiruje. Akcja promocyjna potrwa do końca 2010 roku. Agencja TEQUILAPolska pozyskała projekt w wyniku wygranego przetargu.

Źródło: TEQUILAPolska


PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764