„Nowy Jork, Sydney, Paryż … to miasta, które od stuleci pobudzały kreatywność pisarzy, artystów i wynalazców. Teraz, w domowym zaciszu przy kubku gorącej herbaty, inspirować będą także mieszkańców Polski oraz Litwy, Łotwy i Estonii. Wszystko za sprawą wielokanałowej kampanii reklamowej przygotowanej przez agencję marketingu zintegrowanego TEQUILAPolska dla marki Lipton.
„To kolejny wspólny projekt TEQUILA z Unilever Polska. Cieszymy się, że nasze projekty spodobały się tak bardzo, że wykorzystane zostały zarówno w Polsce jak i na rynkach krajów bałtyckich” – mówi Alena Suszycka, dyrektor zarządzający TEQUILAPolska.
W ramach kampanii, agencja zaprojektowała linię 3 kubków przedstawiających miasta, które stanowią inspirację dla ludzi na całym Świecie: Nowy Jork, Sydney i Paryż. Kubki dołączane są do specjalnych, promocyjnych opakowań herbaty Lipton, również zaprojektowanych przez TEQUILAPolska. Dostępne są 3 wzory graficzne i 2 warianty wielkościowe. Można kupić je w całej Polsce, a także na Litwie, Łotwie i w Estonii.
Oprócz kreacji promocyjnych kubków i opakowań, TEQUILAPolska przygotowała również komunikację akcji w wybranych kanałach. Zarówno na potrzeby rynku polskiego i państw bałtyckich agencja opracowała plakaty na nośniki citylight i materiały POS do promocji na terenie sklepów. Ponad to przygotowała koncepcję i scenariusz reklamy telewizyjnej oraz reklamy prasowe na rynek polski. Promocją akcji w Internecie zajęła się agencja DDB. Animację telewizyjną zrealizowało studio Odeon.
Celem kampanii jest wzrost sprzedaży oraz utrwalanie wizerunku Lipton jako marki, która inspiruje. Akcja promocyjna potrwa do końca 2010 roku. Agencja TEQUILAPolska pozyskała projekt w wyniku wygranego przetargu.
Źródło: TEQUILAPolska