logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Terapiabezsennosci.pl w portfolio More Bananas

  PR 01.03.2021, przeczytano 98 razy

Krakowska agencja More Bananas w lutym br. nawiązała współpracę z kolejnym klientem. Tym razem będzie odpowiedzialna za kampanię promocyjną aplikacji medycznej terapiabezsennosci.pl


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/terapiabezsennosci.pl-w-portfolio-more-bananas,390411,artykul.html

- Naszym celem jest nie tylko zachęcenie do podjęcia terapii bezsenności, ale również pokazanie, że jest ona naprawdę skuteczna i pomaga osobom zmagającym się z tym problemem - podkreśla Kuba Łowczowski, performance specialist w More Bananas. - Jesteśmy odpowiedzialni za kampanie reklamowe marki oraz akcję influencer marketingową - dodaje.

Agencja została wybrana na podstawie przedstawionej oferty. Za działania promocyjne odpowiedzialni są Kuba Łowczowski (performance specialist) i Anna Ledwoń-Blacha (creative owner) ze wsparciem graficznym Pauliny Janowiec (graphic designer).

Terapiabezsennosci.pl to aplikacja medyczna zawierająca niefarmakologiczny program terapeutyczny dotyczący bezsenności.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.
Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP
Od stycznia br. Tomasz Lewandowski pełni funkcję kierownika marketingu w Centrum Medycznym CMP. Wcześniej związany był z Tramwajami Warszawskimi.
W czasie pandemii COVID-19 polskie firmy wolały ograniczać koszty pozapłacowe i inwestycje niż obniżać wynagrodzenia – wynika z „Badania Polskiej Przedsiębiorczości” zleconego przez inFakt agencji ARC Rynek i Opinia. Wśród małych firm co piąta zdecydowała się podnieść płace.
Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach...
Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764