logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Teresa Lipowska twarzą kampanii marki Vicard

  PR 08.01.2018, przeczytano 701 razy
ilustracjastrzałka

Teresa Lipowska - aktorka, znana przede wszystkim z roli Barbary Mostowiak w serialu „M jak Miłość” wystąpiła w reklamie suplementu diety Vicard, wspomagającego prawidłową pracę serca. Kampanię reklamową z udziałem aktorki od 1 stycznia można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/teresa-lipowska-twarza-kampanii-marki-vicard,35034,artykul.html

Pani Teresa z ręką na sercu poleca stosowanie tabletek Vicard, zaznaczając że o serce trzeba wyjątkowo dbać. Vicard zawiera wyciągi z roślin o uznanych właściwościach, między innymi głóg, który wspomaga prawidłową pracę serca oraz krążenie krwi.

To nie pierwszy raz kiedy decydujemy się na współpracę ze znanym aktorem. Wybór Pani Teresy Lipowskiej do reklamy Vicardu był dla nas oczywisty. Pani Teresa dla milionów Polaków jest ekspertem w sprawach sercowych, identyfikuje się z nią bardzo duża część społeczeństwa. Zawsze promienna, pełna energii, idealnie wpisuje się w strategię marki Vicard”, mówi Andrzej Tomasik, Business Unit Manager marki Vicard. 

Zakupem mediów zajął się dom SMG Polska.

Źródło: Vicard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764