logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tesco i Garden of Words nagrodzone Złotym Spinaczem

  PR 11.12.2017, przeczytano 741 razy
ilustracjastrzałka

W 15. edycji konkursu, złotem nagrodzono pierwszą edycję programu edukacyjnego Tesco "Od uprawy do potrawy". To 13 statuetka Złotych Spinaczy w historii agencji. Dla projektów z obszaru Społecznej Odpowiedzialności Biznesu realizowanych wspólnie z Tesco Polska, Garden of Words zdobyło już 7 nagród w polskich oraz międzynarodowych konkursach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tesco-i-garden-of-words-nagrodzone-zlotym-spinaczem,34815,artykul.html

Nagrodzona edycja od września 2016 do czerwca 2017 w nietypowy i kreatywny sposób angażowała szkoły podstawowe z całej Polski – dzięki niej, ponad 6 700 dzieci ze szkół podstawowych wzięło udział w nowatorskich zajęciach edukacyjnych realizowanych przez Tesco Polska. Program był realizowany przy pomocy i współpracy pracowników Tesco, tzw. Społeczników. Społecznicy, w kilkudziesięciu lokalizacjach w całym kraju, przekazywali dzieciom informację o zdrowym odżywianiu w ciekawej formie i udowadniali, że nawet poznawanie piramidy żywieniowej może być świetną zabawą.

Agencja była odpowiedzialna m.in. za przygotowanie oraz realizację strategii, stworzenie strony internetowej oraz komunikacji wizualnej, prowadzenie biura programu i media relations. W projekcie podjęto współpracę z partnerami merytorycznymi: Fundacją Szkoła na Widelcu, Funiversity oraz Federacją Polskich Banków Żywności.

Tesco Polska jako firma, która zajmuje się głównie handlem żywnością angażuje się w działania z zakresu kompleksowego podejścia do tematu zdrowia i marnowania żywności. Jest to jeden z priorytetów biznesowych firmy. Poprawiając warunki nauki najmłodszych, oferując gotowe materiały edukacyjne, wpisujące się w podstawę programową oraz wspierając nauczycieli nowatorskimi rozwiązaniami i metodami Tesco uczy, że już przy sklepowej półce każdy z nas dokonuje wyboru jak będzie wyglądała jego dieta.

1 września 2017 rozpoczęła się druga edycja programu.

Źródło: Garden of Words

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764