logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tesco i Garden of Words nagrodzone Złotym Spinaczem

  PR 11.12.2017, przeczytano 778 razy
ilustracjastrzałka

W 15. edycji konkursu, złotem nagrodzono pierwszą edycję programu edukacyjnego Tesco "Od uprawy do potrawy". To 13 statuetka Złotych Spinaczy w historii agencji. Dla projektów z obszaru Społecznej Odpowiedzialności Biznesu realizowanych wspólnie z Tesco Polska, Garden of Words zdobyło już 7 nagród w polskich oraz międzynarodowych konkursach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tesco-i-garden-of-words-nagrodzone-zlotym-spinaczem,34815,artykul.html

Nagrodzona edycja od września 2016 do czerwca 2017 w nietypowy i kreatywny sposób angażowała szkoły podstawowe z całej Polski – dzięki niej, ponad 6 700 dzieci ze szkół podstawowych wzięło udział w nowatorskich zajęciach edukacyjnych realizowanych przez Tesco Polska. Program był realizowany przy pomocy i współpracy pracowników Tesco, tzw. Społeczników. Społecznicy, w kilkudziesięciu lokalizacjach w całym kraju, przekazywali dzieciom informację o zdrowym odżywianiu w ciekawej formie i udowadniali, że nawet poznawanie piramidy żywieniowej może być świetną zabawą.

Agencja była odpowiedzialna m.in. za przygotowanie oraz realizację strategii, stworzenie strony internetowej oraz komunikacji wizualnej, prowadzenie biura programu i media relations. W projekcie podjęto współpracę z partnerami merytorycznymi: Fundacją Szkoła na Widelcu, Funiversity oraz Federacją Polskich Banków Żywności.

Tesco Polska jako firma, która zajmuje się głównie handlem żywnością angażuje się w działania z zakresu kompleksowego podejścia do tematu zdrowia i marnowania żywności. Jest to jeden z priorytetów biznesowych firmy. Poprawiając warunki nauki najmłodszych, oferując gotowe materiały edukacyjne, wpisujące się w podstawę programową oraz wspierając nauczycieli nowatorskimi rozwiązaniami i metodami Tesco uczy, że już przy sklepowej półce każdy z nas dokonuje wyboru jak będzie wyglądała jego dieta.

1 września 2017 rozpoczęła się druga edycja programu.

Źródło: Garden of Words

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Śliwka Nałęczowska zrealizowała III edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, skierowanego do młodych twórców. Akcja rokrocznie cieszy się coraz większą popularnością i uznaniem w środowisku artystów, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. W bieżącej odsłonie projektu pasjonaci grafiki i designu zgłosili rekordowe 2874...
300 tys dolarów w konkursie Huawei dla twórców motywów
Ruszyła nowa edycja globalnego konkursu Huawei dla twórców motywów – Huawei Global Theme Design Competition.
Konkurs na kampanię dla ZOO Wrocław
Wrocławskie ZOO we współpracy z AMS przygotowało konkurs dla grafików. Może w nim wziąć udział każdy, kto zaprojektuje plakat zachęcający do odwiedzenia ogrodu zoologicznego. Kampania trafi m.in. na przystanki AMS w Polsce i poprzedzi ponowne otwarcie ogrodu dla odwiedzających. Autor zwycięskiego plakatu pomoże zwierzętom i zgarnie nagrodę o wartości ponad 3,5 tys....
The Kissinger Twins nagrodzeni Webby Award
Instagramowa seria @Sufferosa autorstwa The Kissinger Twins z prestiżową statuetką Webby Award 2020! Polski projekt został nagrodzony w kategorii Social Content Series & Campaigns | Arts & Entertainment. Pokonał kreacje takich gigantów  jak Marvel, Youtube czy Grammy’s.
Trailer Metro Exodus z Webby Award 2020
Stworzony w Platige Image trailer Metro Exodus Artyom's Nighmare otrzymał główną nagrodę w kategorii „Video Branded Entertainment - Games" na odbywającej się 19.05 24. Gali Webby Awards. Produkcja otrzymała również wyróżnienie w kategorii „Video Animation – Branded”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764