logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tesco w rękach Red8 Advertising

  PR 21.03.2014, przeczytano 836 razy

Agencja Red8 Advertising wygrała trwające ponad dwa miesiące postępowanie przetargowe na obsługę strategiczno-kreatywną marki Tesco.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tesco-w-rekach-red8-advertising,21170,artykul.html

Propozycje przetargowe agencji Red8 zostały uznane za najlepiej dopasowane do oczekiwań marki na obecnym etapie jej rozwoju. Najwyżej zostały ocenione zarówno analiza strategiczna marki i jej potrzeb, jak i koncepcje kreatywne, które mają pozwolić marce istotnie wzmocnić jej pozycję.

W wyniku przetargu Red8 Advertising odpowiadać będzie za strategię komunikacji, koncepcję kreatywną, nadzór nad spójnością komunikacji marki w różnych kanałach oraz przygotowanie kolejnych kampanii reklamowych.

Źródło: Red8 Advertising

Dodatkowe informacje:

Red8 Advertising istnieje od 2002 r. Stworzyła wiele uznanych i nagradzanych kampanii reklamowych, wśród nich na przykład "Mi to Lotto" dla Dużego Lotka, „Mówimy Waszym językiem“ dla Castoramy, czy cykl reklam dla marki Zelmer.
W konkursie EFFIE w 2012 r. agencja zdobyła złotą statuetkę w kategorii Longterm Marketing Excellence za kampanię marki Harnaś. Trzy lata temu natomiast zdobyła statuetkę EFFIE za launch Kasztelana Niepasteryzowanego (Carlsberg Polska), a w 2010 r. srebro za efektywność kampanii dla marki Fortuna oraz Ibuprom.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia powiększa zespół o nowego New Business Managera
Do agencji dołączył Bartłomiej Gębala. Doświadczony handlowiec będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych Klientów dla rozwijającego się działu mediowego.
Owocowa kolekcja modowa od Somersby
3 sierpnia marka Somersby rusza z drugą edycją konkursu pod hasłem Przymierz się do nagród. Do wygrania są wyjątkowe ubrania inspirowane smakami Somersby. Limitowana kolekcja powstała we współpracy z łódzką marką Dzień Dobry.
Nowa edycja promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” od Toyota Bank
Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną edycją kampanii promocyjnej „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Uczestnicząc w akcji, kierowcy którzy posiadają lub założą Moto Konto, będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda konta i oszczędności,...
Bezpłatny webinar Up&More: promocja aplikacji mobilnej
Agencja Up&More organizuje bezpłatne spotkanie online dedykowane zarówno przedsiębiorcom, specjalistom marketingu, jak i twórcom aplikacji. Webinar odbędzie się 12 sierpnia z udziałem gościa specjalnego z zespołu Google EMEA App Partnerships – Christy Chen. Udział jest bezpłatny.
Maciej Lissowski w Pathfinder 23
Z początkiem sierpnia do Pathifinder 23 dołączy Maciej Lissowski, obejmując funkcję Chief Operating Officer. Na nowopowstałym stanowisku dyrektora operacyjnego, będzie odpowiedzialny za wzmocnienie i rozbudowanie struktur operacyjnych w Pathfinder 23.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764