logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tesia Szabłowska Group Account Directorem w Pathfinder 23

  PR 02.02.2021, przeczytano 1229 razy
ilustracja

Z początkiem lutego Tesia Szabłowska objęła stanowisko Group Account Director w Pathfinder 23. W zespole Marka Różyckiego (Chief Client Service Officer w Pathfinder 23) odpowiada za portfolio globalnych i lokalnych klientów m.in. z branży FMCG, Food i Electro.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tesia-szablowska-group-account-directorem-w-pathfinder-23,390050,artykul.html

Szabłowska związana jest z branżą reklamową blisko 15 lat. Ostatnie trzy spędziła w roli International Account Director w agencji Saatchi&Saatchi IS, gdzie trzymała pieczę nad globalnymi projektami i kompleksowymi wdrożeniami E-commerce dla marek z portfolio m.in. Coty i P&G. Wspierała markę BP w działaniach B2B na rynku europejskim oraz Lidl w Polsce, budując dedykowane zespoły Client Service. Wcześniej przez trzy lata realizowała cele w agencjach SYZYGY/Ars Thanea. Poprzednio w Isobar Poland odpowiadała za obsługę marek kluczowego klienta – P&G w regionie CE. Pełniła kolejno funkcje Account Managera i Group Account Managera w Creative Business Unit, przedtem zaś związana była związana z agencją marketingu rekomendacji Streetcom.

Życie zawodowe zaczynała od pracy na stanowisku kucharza w dużej warszawskiej restauracji – jak sama mówi: “okazało się, że nic tak nie uczy organizacji, porządku, odpowiedzialności, terminowości oraz współpracy z innymi”.

- Ostatni rok wzmocnił rolę kanału E-commerce w strategii marek, z którymi współpracuje Pathfinder 23, czego efektem jest dalsza rozbudowa zespołu Client Service w agencji. Rolą Tesi będzie wsparcie naszych kluczowych klientów w rozwoju działań E-commerce zarówno pod względem geograficznym, jak i produktowym, integracja wykorzystywanych rozwiązań technologicznych oraz innowacja – mówi Marek Różycki, Chief Client Service Officer w Pathfinder 23.

Zespół Pathfinder 23 liczy obecnie ponad 200 osób. Wśród klientów agencji znajdują się między innymi Coty, Bayer, Royal Canin, 3M, Lindt i inni. Agencja należy do Brand New Galaxy (BNG,) platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Pathfinder 23 zajmuje się aktywacją marek w obszarze E-commerce.

Źródło: Pathfinder 23

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764