Z początkiem lutego Tesia Szabłowska objęła stanowisko Group Account Director w Pathfinder 23. W zespole Marka Różyckiego (Chief Client Service Officer w Pathfinder 23) odpowiada za portfolio globalnych i lokalnych klientów m.in. z branży FMCG, Food i Electro.
Szabłowska związana jest z branżą reklamową blisko 15 lat. Ostatnie trzy spędziła w roli International Account Director w agencji Saatchi&Saatchi IS, gdzie trzymała pieczę nad globalnymi projektami i kompleksowymi wdrożeniami E-commerce dla marek z portfolio m.in. Coty i P&G. Wspierała markę BP w działaniach B2B na rynku europejskim oraz Lidl w Polsce, budując dedykowane zespoły Client Service. Wcześniej przez trzy lata realizowała cele w agencjach SYZYGY/Ars Thanea. Poprzednio w Isobar Poland odpowiadała za obsługę marek kluczowego klienta – P&G w regionie CE. Pełniła kolejno funkcje Account Managera i Group Account Managera w Creative Business Unit, przedtem zaś związana była związana z agencją marketingu rekomendacji Streetcom.
Życie zawodowe zaczynała od pracy na stanowisku kucharza w dużej warszawskiej restauracji – jak sama mówi: “okazało się, że nic tak nie uczy organizacji, porządku, odpowiedzialności, terminowości oraz współpracy z innymi”.
- Ostatni rok wzmocnił rolę kanału E-commerce w strategii marek, z którymi współpracuje Pathfinder 23, czego efektem jest dalsza rozbudowa zespołu Client Service w agencji. Rolą Tesi będzie wsparcie naszych kluczowych klientów w rozwoju działań E-commerce zarówno pod względem geograficznym, jak i produktowym, integracja wykorzystywanych rozwiązań technologicznych oraz innowacja – mówi Marek Różycki, Chief Client Service Officer w Pathfinder 23.
Zespół Pathfinder 23 liczy obecnie ponad 200 osób. Wśród klientów agencji znajdują się między innymi Coty, Bayer, Royal Canin, 3M, Lindt i inni. Agencja należy do Brand New Galaxy (BNG,) platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Pathfinder 23 zajmuje się aktywacją marek w obszarze E-commerce.
Źródło: Pathfinder 23