logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Testardo Gram dla firmy deweloperskiej Yit

  PR 30.05.2016, przeczytano 481 razy
ilustracjastrzałka

Testardo Gram (GREY Group Poland) został agencją full service i jest odpowiedzialny za przygotowanie komunikacji, rozwiązań shopper, digital oraz zaplanowanie i zakup mediów dla pierwszego w Polsce projektu mieszkaniowego fińskiej firmy deweloperskiej YIT, która zakupiła w Warszawie grunty budowlane.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/testardo-gram-dla-firmy-deweloperskiej-yit,28717,artykul.html

Koncern YIT to jeden z największych fińskich deweloperów w Europie, który rozpoczął swoją działalność w Polsce w trzecim kwartale 2015 r. Deweloper planuje budowę i sprzedaż projektu mieszkaniowego pod nazwą „Nordic Mokotów’’.

- Uważam, że nordyckie pochodzenie firmy YIT, kojarzone z niezawodnością, wysoką jakością oraz ekologicznymi wartościami pozwoli osiągnąć przewagę konkurencyjną na rynku. Cieszymy się, że będzie nam w tym towarzyszyć Testardo – dodaje Tomasz Konarski, prezes zarządu YIT w Polsce.

- To, że zagraniczni inwestorzy wybierają nasz zespół do wdrażania i realizacji projektów jest dla nas powodem do dumy. Liczymy, że dzięki naszemu zaangażowaniu, współpraca z YIT będzie długoterminowa i przyniesie szybko zakładane przez nas wspólnie efekty - wygraną w przetargu komentuje Anna Pańczyk, CEO GREY Group Poland.

Rozpoczęcie sprzedaży i realizacji działań komunikacyjnych planowane jest jeszcze w drugim kwartale 2016 roku.

Kontrakt został podpisany na czas nieokreślony.

Źródło: GREY Group Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marketing sensoryczny od Nekk
Agencja pharmamarketingowa NEKK odpowiada za wdrożenie dwóch nowych produktów w portfolio uznanej, aptecznej marki – APTEO. Strategia wdrożenia zakładała skorzystanie z bogactwa marketingu sensorycznego. Do promocji preparatów walczących z zapaleniem śluzówki nosa wykorzystano przekaz pozytywny oraz marketing zmysłów – kwiaty i zapachy...
Pandemia wywarła ogromny wpływ na globalne łańcuchy dostaw. Doprowadziło to między innymi do poważnych zmian w funkcjonowaniu sektora logistycznego, a same firmy przekonały się, jak ważne jest wsparcie technologii dla usprawnienia i efektywnego zarządzania przepływem towarów. W odpowiedzi na nowe wyzwania biznesowe Lexmark przedstawił rozwiązania technologiczne,...
Słoneczna kampania marki Iwostin
Zespół Opus B przygotował kampanię digital, promującą kosmetyki Iwostin Solecrin.
PZU pamięta o bohaterach Powstania Warszawskiego
1 sierpnia na budynku centrali PZU u zbiegu al. Jana Pawła II i ul. Grzybowskiej w Warszawie rozbłyśnie powstańcza kotwica. W ten sposób ubezpieczyciel złoży hołd uczestnikom Powstania Warszawskiego. Iluminacja będzie widoczna każdej nocy do 8 sierpnia. Jako mecenas Muzeum Powstania Warszawskiego PZU włączył się także w inne wydarzenia upamiętniające 77. rocznicę...
Książęce IPA zdobywa mury
Monumentalny mural Książęce IPA można już oglądać przy ul. Jaworzyńskiej 8 w Warszawie. To projekt zwycięzcy konkursu skierowanego do konsumentów piwa Książęce na kolaż przedstawiający piwny świat - z Książęcym IPA w roli głównej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764