logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Testardo Gram dla firmy deweloperskiej Yit

  PR 30.05.2016, przeczytano 472 razy
ilustracjastrzałka

Testardo Gram (GREY Group Poland) został agencją full service i jest odpowiedzialny za przygotowanie komunikacji, rozwiązań shopper, digital oraz zaplanowanie i zakup mediów dla pierwszego w Polsce projektu mieszkaniowego fińskiej firmy deweloperskiej YIT, która zakupiła w Warszawie grunty budowlane.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/testardo-gram-dla-firmy-deweloperskiej-yit,28717,artykul.html

Koncern YIT to jeden z największych fińskich deweloperów w Europie, który rozpoczął swoją działalność w Polsce w trzecim kwartale 2015 r. Deweloper planuje budowę i sprzedaż projektu mieszkaniowego pod nazwą „Nordic Mokotów’’.

- Uważam, że nordyckie pochodzenie firmy YIT, kojarzone z niezawodnością, wysoką jakością oraz ekologicznymi wartościami pozwoli osiągnąć przewagę konkurencyjną na rynku. Cieszymy się, że będzie nam w tym towarzyszyć Testardo – dodaje Tomasz Konarski, prezes zarządu YIT w Polsce.

- To, że zagraniczni inwestorzy wybierają nasz zespół do wdrażania i realizacji projektów jest dla nas powodem do dumy. Liczymy, że dzięki naszemu zaangażowaniu, współpraca z YIT będzie długoterminowa i przyniesie szybko zakładane przez nas wspólnie efekty - wygraną w przetargu komentuje Anna Pańczyk, CEO GREY Group Poland.

Rozpoczęcie sprzedaży i realizacji działań komunikacyjnych planowane jest jeszcze w drugim kwartale 2016 roku.

Kontrakt został podpisany na czas nieokreślony.

Źródło: GREY Group Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.
Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP
Od stycznia br. Tomasz Lewandowski pełni funkcję kierownika marketingu w Centrum Medycznym CMP. Wcześniej związany był z Tramwajami Warszawskimi.
W czasie pandemii COVID-19 polskie firmy wolały ograniczać koszty pozapłacowe i inwestycje niż obniżać wynagrodzenia – wynika z „Badania Polskiej Przedsiębiorczości” zleconego przez inFakt agencji ARC Rynek i Opinia. Wśród małych firm co piąta zdecydowała się podnieść płace.
Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach...
Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764