Agencja Testardo Gram, wchodząca w skład holdingu GREY Group, przygotowała specjalną kampanię dla PKO Banku Polskiego, nawiązującą do rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego.
Projekt „Kobiety Powstania Warszawskiego” to przede wszystkim hołd składany uczestniczkom tamtych wydarzeń. Do udziału w nim zaprosiliśmy 8 dziewczyn i skonfrontowaliśmy je z historiami kobiet z sierpnia 1944 roku. Efektem tych działań jest unikalna sesja zdjęciowa oraz seria krótkich filmów, w których współczesne Warszawianki mówią czym jest dla nich wolność, czy warto o nią walczyć, czym jest Polska oraz jak rozumieją patriotyzm. – mówi Grzegorz Waliczek, Deputy Creative Director GREY group.
Nowa kampania jako outdoor wystartowała 23 lipca i do 10 października będzie widoczna na elewacji Rotundy PKO przy warszawskim Rondzie Dmowskiego. Oprócz layoutu głównego w witrynach budynku zawieszone zostały plansze opisujące wydarzenia związane z życiem kobiet w czasie Powstania. Oprócz siatki na Rotundzie na fanpage PKO Banku Polskiego http://www.facebook.com/PKOBankPolski ruszyła aplikacja związana z projektem. Dodatkowo kampania będzie emitowana w telewizji na kanałach TVP2 oraz Discovery World i Discovery Historia.
Za stworzenie kampanii odpowiada agencja Testardo Gram w składzie: client service – Magdalena Piotrowska, Kamila Antosiewicz i Maciej Wysocki, kreacja – Grzegorz Waliczek, Beata Kotnowska, Michał Konert, Rafał Szultk. Produkcją zajęło się Studio Tęcza i Filmgarden.
Źródło: Testardo Gram