logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Testardo Gram dla PKO BP w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego

  PR 25.07.2012, przeczytano 1309 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Testardo Gram, wchodząca w skład holdingu GREY Group, przygotowała specjalną kampanię dla PKO Banku Polskiego, nawiązującą do rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/testardo-gram-dla-pko-bp-w-rocznice-wybuchu-powstania-warszawskiego,16200,artykul.html

Projekt „Kobiety Powstania Warszawskiego” to przede wszystkim hołd składany uczestniczkom tamtych wydarzeń. Do udziału w nim zaprosiliśmy 8 dziewczyn i skonfrontowaliśmy je z historiami kobiet z sierpnia 1944 roku.  Efektem tych działań jest unikalna sesja zdjęciowa oraz seria krótkich filmów, w których współczesne Warszawianki mówią czym jest dla nich wolność, czy warto o nią walczyć, czym jest Polska oraz jak rozumieją patriotyzm. – mówi Grzegorz Waliczek, Deputy Creative Director GREY group.

Nowa kampania jako outdoor wystartowała 23 lipca i do 10 października będzie widoczna na elewacji Rotundy PKO przy warszawskim Rondzie Dmowskiego. Oprócz layoutu głównego w witrynach budynku zawieszone zostały plansze opisujące wydarzenia związane z życiem kobiet w czasie Powstania. Oprócz siatki na Rotundzie na fanpage PKO Banku Polskiego http://www.facebook.com/PKOBankPolski ruszyła aplikacja związana z projektem. Dodatkowo kampania będzie emitowana w telewizji na kanałach TVP2 oraz Discovery World i Discovery Historia.

Za stworzenie kampanii odpowiada agencja Testardo Gram w składzie: client service – Magdalena Piotrowska, Kamila Antosiewicz i Maciej Wysocki, kreacja – Grzegorz Waliczek, Beata Kotnowska, Michał Konert, Rafał Szultk. Produkcją zajęło się Studio Tęcza i Filmgarden.

Źródło: Testardo Gram

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764