logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Testowe jazdy z papierami Fomei

  PR 12.06.2018, przeczytano 273 razy
ilustracjastrzałka

FOMEI uruchamia akcję promocyjną Testowe jazdy z papierami Fomei. Promocja umożliwia przetestowanie 11 papierów fotograficznych do drukarek atramentowych za jedyne 9,90zł brutto! Zestaw promocyjny zawiera aż 22 arkusze A4 papierów FomeiJet - Photo i Matt - po 2 arkusze każdego z 11 podłoży o łącznej wartości 34zł. Co więcej, zestawy objęte promocją będą wysyłane za darmo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/testowe-jazdy-z-papierami-fomei,36862,artykul.html

Każdy fotograf rozpoczynając przygodę z drukowaniem fotografii, zadaje sobie i innym pytanie, jaki papier do druku zdjęć powinien wybrać na początek. Wybór papierów dostępnych na rynku fotograficznym jest duży, a każdy producent oferuje po kilka, kilkanaście, a czasem nawet kilkadziesiąt różnych podłoży. Każdy papier fotograficzny ma swoje parametry, które określają charakter drukowanych zdjęć. Najważniejsze z nich to typ podłoża, rodzaj powierzchni, gramatura, grubość, odcień bieli, dostępność formatów, zastosowanie i oczywiście cena. Trudno wybrać swój ulubiony papier widząc jedynie nazwy papierów, opisy producentów i zdjęcia pudełek. Najlepiej byłoby sprawdzić możliwości każdego papieru nie wydając fortuny.

Promocja trwa do końca czerwca 2018r. lub do wyczerpania zestawów promocyjnych.

  • Szczegółowe informacje oraz regulamin promocji dostępne są TUTAJ

Źródło: Medikon Polska

www.medikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
Sony na Targach Film Video Foto w Łodzi
Już w najbliższy czwartek, 23 maja, rozpoczną się XXII Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio-Video oraz Technologii Multimedialnych. Targi w Łodzi to najważniejsze wydarzenie branżowe, które od ponad 20-stu lat przyciąga amatorów nowinek technologicznych. Podczas Targów odbędą się warsztaty, seminaria oraz ciekawe spotkania z ekspertami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764