logo
WIADOMOŚCI

Testowe jazdy z papierami Fomei

Mateusz Zawiślak  PR 12.06.2018, przeczytano 114 razy
ilustracjastrzałka

FOMEI uruchamia akcję promocyjną Testowe jazdy z papierami Fomei. Promocja umożliwia przetestowanie 11 papierów fotograficznych do drukarek atramentowych za jedyne 9,90zł brutto! Zestaw promocyjny zawiera aż 22 arkusze A4 papierów FomeiJet - Photo i Matt - po 2 arkusze każdego z 11 podłoży o łącznej wartości 34zł. Co więcej, zestawy objęte promocją będą wysyłane za darmo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/testowe-jazdy-z-papierami-fomei,36862,artykul.html

Każdy fotograf rozpoczynając przygodę z drukowaniem fotografii, zadaje sobie i innym pytanie, jaki papier do druku zdjęć powinien wybrać na początek. Wybór papierów dostępnych na rynku fotograficznym jest duży, a każdy producent oferuje po kilka, kilkanaście, a czasem nawet kilkadziesiąt różnych podłoży. Każdy papier fotograficzny ma swoje parametry, które określają charakter drukowanych zdjęć. Najważniejsze z nich to typ podłoża, rodzaj powierzchni, gramatura, grubość, odcień bieli, dostępność formatów, zastosowanie i oczywiście cena. Trudno wybrać swój ulubiony papier widząc jedynie nazwy papierów, opisy producentów i zdjęcia pudełek. Najlepiej byłoby sprawdzić możliwości każdego papieru nie wydając fortuny.

Promocja trwa do końca czerwca 2018r. lub do wyczerpania zestawów promocyjnych.

  • Szczegółowe informacje oraz regulamin promocji dostępne są TUTAJ

Źródło: Medikon Polska

www.medikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej
Sofar Sounds Warsaw to koncepcja kameralnych koncertów, która swój początek miała w Londynie. Każde muzyczne spotkanie odbywa się w niszowej przestrzeni, prywatnych mieszkaniach, galeriach, a nawet antykwariatach. W sekretnych koncertach występuje zwykle 3 artystów. Tego kim są, publiczność dowiaduje się w momencie startu koncertu. Dzięki małej liczbie...
 
piątek 22.06.2018, 181 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone