logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Testuj oprogramowanie CADlink do transferów DTF

  S 07.03.2022, przeczytano 2080 razy
ilustracja

Narzędziem niezbędnym dla uzyskania idealnych nadruków cyfrowych jest odpowiedni program RIP. Do nadruków transferowych DTF API.PL rekomenduje oprogramowanie CADlink Digital Factory.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/testuj-oprogramowanie-cadlink-do-transferow-dtf,395011,artykul.html

Firma CADlink Technology Corporation od ponad 30 lat przygotowuje najnowocześniejsze oprogramowanie do tworzenia reklam, grawerowania, frezowania, sitodruku, zdobienia odzieży i druku cyfrowego. W wyniku wieloletniej współpracy, powstało autorskie oprogramowanie RIP, dedykowane do transferu DTF.

Oprogramowanie z powodzeniem stosowane jest w transferze DTF, wykorzystującym drukarkę DTG Epson F2100/F2000 oraz we flagowym rozwiązaniu API.PL – zestawie MAX 60 (drukarka + proszkarko-suszarka).

Zachęcamy do przetestowania 15 dniowego, w pełni funkcjonalnego oprogramowania CADlink Digital Factory typu trial, wraz z bazą wiedzy w postaci filmów szkoleniowych oraz plików z ustawieniami DTF.

Źródło: API.PL

www.api.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: api_pl

(API.PL Sp. z o.o.)

api_pl o sobie:

API.PL – jest bezpośrednim importerem maszyn i materiałów do sitodruku i druku wielkoformatowego. Zapewnia klientom wysoką jakość produktów w atrakcyjnej cenie. Firma stale rozszerza ofertę, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom branży i rynku poligraficznego. W ofercie API.PL znajdą się maszyny i farby do sitodruku renomowanych światowych producentów, a także szeroka gama ploterów ekosolwentowych, sublimacyjnych, UV oraz tusze, media do druku oraz programy RIP.

Więcej informacji o użytkowniku

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Philippe Urweiller ambasadorem marki Kaiser Patisserie
Dziś z radością ogłaszamy, że ambasadorem marki KAISER Patisserie został doskonały Philippe Urweiller, Pastry Chef & Chocolatier.
Alpro aktywizuje konsumentów: działania outdoorowe i w social mediach
Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej „Roślinne nie gryzie!”. Na odbiorców czekają aktywacje stacjonarne, jak i akcje w mediach społecznościowych. Celem realizowanych przedsięwzięć jest zachęcenie...
Leo Burnett Warszawa dla Jeep i National Geographic Traveler
W ramach współpracy pomiędzy agencją Leo Burnett Warszawa i marką Jeep zaplanowano nową akcję marketingową. Marka została partnerem plebiscytu Cuda Polski 2024, organizowanego przez National Geographic Traveler.
in-Store Media: kampanie  Flamin’ Hot i Pepsi w Auchan
Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach zastosowano mix nowoczesnych nośników w różnych sklepach, które zachęcały konsumentów do zakupów produktów z kategorii przekąsek i napojów.
Creative Brand Stories dla Open Hair Festival w Sieradzu
Bossa Nova Events, agencja należąca do grupy marketingowej Creative Brand Stories, już trzeci rok z rzędu zajmuje się kompleksową współorganizacją letniego Open Hair Festival wraz z Miastem Sieradz. Tegoroczna edycja wydarzenia odbyła się w dniach 19-21 lipca 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764