logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Testy Keypoint Intelligence potwierdzają jakość plotera Canon Colorado 1650

  PR 30.03.2021, przeczytano 1194 razy
ilustracjastrzałka

Firma badawcza Keypoint Intelligence przygotowała Field Test Report, w którym oceniła ploter Colorado 1650 drukujący w technologii UVgel od Canon pod względem uzyskiwanej jakości obrazu, użyteczności oraz prędkości. We wszystkich tych kategoriach urządzenie w testach uzyskało bardzo dobre rezultaty. Eksperci podkreślili, że „wszechstronnie doskonałe osiągi czynią Colorado 1650 wyróżniającym się wyborem do wszystkich zastosowań druku w dużym formacie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/testy-keypoint-intelligence-potwierdzaja-jakosc-plotera-canon-colorado-1650,390841,artykul.html

Testy przeprowadzone przez ekspertów technicznych Keypoint Intelligence z zakresu druku produkcyjnego wykazały, że Colorado 1650 to prawdziwy tytan pracy. Oferuje wysoką sprawność działania we wszystkich testowanych scenariuszach, a co więcej, osiąga trzykrotnie wyższą szybkość niż średnia uzyskiwana przez konkurencyjne rozwiązania – i to dla każdego sprawdzanego trybu jakości druku. Elementy, które zostały wyróżnione w raporcie jako te, które przekładają się na wydajność urządzenia to m.in.: zautomatyzowana obsługa plotera, umożliwienie użytkownikowi samodzielnej wymiany części oraz opcja uzupełnienia tuszu w czasie pracy.

Eksperci podkreślają, że dzięki technologii Canon FLXfinish zarówno błyszczące, jak i matowe wydruki można uzyskać bez potrzeby zmiany tuszu czy zadrukowywanego podłoża. Co najważniejsze, przy zmianie trybu pracy z matu na błyszczący nie zaobserwowano wpływu na jakość obrazu – nawet przy największej szybkości druku. FLXfinish udoskonala również obsługę materiałów porowatych, także typu soft signage i niepowlekanych. Z kolei wykorzystywana w ploterze nowatorska technologia UVgel gwarantuje, że każda kropelka tuszu jest natychmiast utrwalona na materiale, co pozwala na ścisłą kontrolę przyrostu punktu rastrowego i bardziej precyzyjną jakość obrazu.  

Kolorowe wydruki zostały w raporcie określone jako „niezmiennie jaskrawe, jednocześnie gwarantujące doskonałą neutralność w czerni i bieli oraz półtonach”. Co więcej, „Colorado 1650 wykazał się doskonałą precyzją kolorów PANTONE, generując wartości pomiaru Delta E00 nieprzekraczające średnio 2,32 na próbie 15 złożonych kolorów”. Wszystkie te czynniki stanowią istotną korzyść dla dostawców usług druku.

Co więcej, w raporcie podkreślono również, że dzięki zachowaniu stabilnych wymiarów podłoża, modułowej konstrukcji oraz możliwościach matowego wykończenia, drukarka jest bardzo dobrze przystosowana do wykorzystywania na rynku tapet drukowanych cyfrowo, który ciągle rośnie.

Ploter okazał się również łatwy w konfiguracji, a możliwości druku dwustronnego pozwalają na prostą obsługę materiałów i zapewniają dłuższą oraz nieprzerwaną pracę. Zwracając uwagę na łatwość użytkowania, raport opisuje przystępny dla użytkownika interfejs Colorado 1650, a także to, jak pozwala on ograniczać przestoje w drukowaniu dzięki przejrzystemu monitorowaniu statusu zadania, prostemu w nawigacji 10,5-calowemu inteligentnemu panelowi sterowania oraz aplikacji do zdalnej obsługi.

David Sweetnam, Director of EMEA/Asia Research and Lab Services w Keypoint Intelligence, mówi: - Praca z firmą Canon przy pierwszym z wielu naszych testów była dla nas bardzo satysfakcjonująca. Dzięki możliwości przetestowania modelu Colorado 1650 mogliśmy rozszerzyć nasz raport o rynek roll-to-roll. Z tego, co mieliśmy okazję zobaczyć oceniając maszynę, Colorado 1650 zdecydowanie wysoko zawiesza poprzeczkę na tym konkurencyjnym i rosnącym rynku.

Mathieu Peeters, Senior Director Strategic Marketing Large Format Graphics w Canon Production Printing, podsumowuje: - Jesteśmy zachwyceni, że ploter Colorado 1650 przeszedł rygorystyczny test urządzeń wielkoformatowych Keypoint Intelligence i że poradził sobie tak dobrze. Naszym priorytetem w Canon jest zapewnienie, że oferujemy klientom i partnerom rozwiązanie, które dostarcza przełomową produktywność, najwyższą jakość druku i różnorodność obsługiwanych materiałów. Urządzenia z serii Colorado zostały zainstalowane w blisko 2 tys. punktów na całym świecie, a opinie ich użytkowników są dla nas bardzo budujące. Pochwała od niezależnego instytutu Keypoint Intelligence to doskonała okazja, aby dodatkowo zapewnić naszych klientów i partnerów o jakości i produktywności, jaką im oferujemy. To również dowód na doskonałe przygotowanie tego plotera do szybko rozwijającego się rynku drukowanych tapet.

  • Pełny raport Field Test Report od Keypoint intelligence na temat Canon Colorado 1650 dostępny jest TUTAJ.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764