logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Testy konsumenckie na Wyborcza.biz

  PR 03.12.2020, przeczytano 665 razy
ilustracjastrzałka

W grudniu „Gazeta Wyborcza" opublikuje wyniki testów konsumenckich przeprowadzonych przez Fundację Pro-Test i europejskie organizacje konsumenckie. O pierwszym z nich będzie można już przeczytać na Wyborcza.biz, 4 grudnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/testy-konsumenckie-na-wyborcza.biz,389435,artykul.html

- Na pierwszy ogień bierzemy najpopularniejsze wśród Polaków telewizory, czyli wielkości 55 i 65 cali. Wyniki testu opublikujemy już w najbliższy piątek - mówi Martyna Mroczek-Kowalik, redaktorka w dziale gospodarczym „Gazety Wyborczej".

W niezależnych badaniach laboratoryjnych eksperci przyjrzeli się najważniejszym parametrom telewizorów: jakość obrazu i dźwięku, wszechstronność, łatwość obsługi, wydajność energetyczna, odtwarzanie multimediów i parametry Smart TV. Zbadali 95 modeli.

- 4 grudnia br. w serwisie Wyborcza.biz ujawnimy, który telewizor okazał się najlepszy i wygrał ranking. A w kolejnych odsłonach testów, przez cały grudzień 2020 r., opublikujemy rankingi kolejnych produktów, m.in. oczyszczaczy powietrza i ekspresów do kawy - dodaje Martyna Mroczek-Kowalik.

Współpracująca z „Gazetą Wyborczą" fundacja Pro-Test przeprowadziła testy wspólnie z innymi konsumenckimi organizacjami z Europy. Pro-Test jest wydawcą internetowego konsumenckiego magazynu i należy do międzynarodowej organizacji testującej produkty ICRT (International Consumer Research & Testing) zrzeszającej 37 instytucji konsumenckich z 29 państw.

- Wzbogacenie treści ekonomicznych „Gazety Wyborczej" o testy konsumenckie to naturalne poszerzenie przestrzeni dla naszych obecnych i nowych czytelników. Bo konsumentami jesteśmy wszyscy - zaznacza Wojciech Pelowski, który od maja br. kieruje połączonymi działami ekonomicznymi „Gazety Wyborczej" (Gospodarka, Technologie i Mój Biznes).

Ostatnie miesiące w dziale gospodarczym dziennika to nowe nazwiska, nowy magazyn i nowe formaty. Od sierpnia br. w papierowym wydaniu ukazuje się „Ekonomia+" m.in. z cyklem „Made in Poland" prezentującym najciekawszych polskich eksporterów, z przeglądem prasy zagranicznej, czy graficznie przedstawionym aktualnie ważnym tematem na kolumnach BIQdata.

- Poprzez opisywanie konkretnych problemów firm, tłumacząc zawiłości rządowych tarcz i publikując rozwiązania prawnych zagadek w akcji „Prawnicy Czytelnikom", „Gazeta Wyborcza" towarzyszymy przedsiębiorcom podczas pandemii. Przy pomocy poradników pomaga pracownikom i konsumentom zmierzyć się z sytuacjami kryzysowymi wywołanymi wybuchem pandemii. Testy konsumenckie to kolejne wzbogacenie naszej oferty i poszerzenie jej o praktyczne i przydatne treści w życiu codziennym - dodaje Wojciech Pelowski.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764