logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tetra Pak promuje bardziej zrównoważone opakowania

  PR 15.11.2021, przeczytano 247 razy
ilustracja

W najnowszej kampanii producent opakowań wraz z nowym standardem swoich produktów promuje również nowe podejście do opakowań dla żywności. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tetra-pak-promuje-bardziej-zrownowazone-opakowania,393760,artykul.html

Wystartowała nowa kampania marki Tetra Pak adresowana do producentów żywności w dwóch odsłonach – skierowanej do producentów zup oraz do producentów mokrej karmy dla zwierząt. Kampania wpisuje się w główne motto firmy „CHRONI TO, CO DOBRE” i odzwierciedla wizję bezpiecznej i dostępnej żywności. Jej celem jest pokazanie bardziej zrównoważonej alternatywy dla żywności pakowanej w puszki, saszetki, tacki aluminiowe lub słoiki.

Opakowania Tetra Pak, wykorzystujące materiał Tetra Recart, są niskoemisyjne, stworzone głównie z surowców odnawialnych i nadające się do recyklingu. Tetra Recart jest pierwszym wytrzymałym materiałem opakowaniowym na bazie papieru. W porównaniu z puszkami materiał jest lżejszy i można zmieścić go o ok.10-20% więcej w transporcie, co powoduje zmniejszenie emisji CO2 związanej z logistyką. Prostokątny kształt opakowania zajmuje do 30% mniej miejsca na półce i sprawia, że idealnie nadaje się do celów logistycznych, e-commerce jak i sprzedaży detalicznej. Wyniki niezależnego badania pokazują, że w porównaniu z opakowaniami alternatywami, Tetra Recart ma zdecydowanie niższy ślad węglowy.

Komunikacja rozpoczyna się 15 listopada i potrwa do końca roku. Ze względu na grupę docelową i segment B2B, działania reklamowe prowadzone są w mediach digitalowych i obejmują content marketing, social media i mailingi. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media, za przygotowanie materiałów kreatywnych agencja Bror & Bror.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hugo Boss zaczyna gwiazdorską kampanię, która ma odświeżyć wizerunek marek Boss i Hugo
HUGO BOSS uruchamia dwie jednoczesne kampanie promocyjne swoich marek BOSS i HUGO, w których udział wezmą liczne gwiazdy. Przedsięwzięcie stanowi pierwsze w historii marki odświeżenie jej wizerunku. Po niemal 50 latach istnienia HUGO BOSS wprowadza nowe logo dla swojej flagowej marki, czyli BOSS, jednocześnie dokonując jej rebrandingu we wszystkich punktach styczności z...
Rusza nowa kampania T-mobile
Na nartach ze znajomymi, podczas zabaw w gronie rodzinnym czy w przerwie w pracy – każda chwila ma znaczenie! Szczególnie teraz, kiedy na co dzień zmagamy się z wieloma ograniczeniami. W T-Mobile chcemy pomóc naszym klientom żyć bez limitów i przeżywać wyjątkowe momenty z bliskimi, w pełni wykorzystując dostępne możliwości. Dlatego startujemy z nową kampanią, w której...
Nowe monitory graficzne Eizo
EIZO Corporation zaprezentowało pierwsze modele ColorEdge nowej generacji: 27” CG2700X o rozdzielczości UHD i CG2700S z ekranem WQHD. Te flagowe modele będą obsługiwać standard HDR i jako pierwsze monitory graficzne EIZO będą miały wbudowaną kartę sieciową wykorzystującą złącze USB-C. Nowe modele mają też nową obudowę.
Creative Service Line dentsu Polska z nową strukturą
Grupa dentsu Polska upraszcza strukturę Creative Service Line. Dzięki integracji agencji digitalowej Isobar Polska i Red8 – agencji o mocnych kompetencjach ATL’owych – grupa będzie mogła zaoferować swoim klientom jeszcze lepszą obsługę, bardziej kompleksowe produkty i unikalne rozwiązania odpowiadające na ich potrzeby.
Mediaplus realizuje kampanię marki Purella i Nutribullet „Superfoody na co dzień”
Marka Purella wyemitowała 4. sezon serialu internetowego „Superfoody na co dzień”, przygotowanego wspólnie z producentem blenderów NutriBullet. Za realizację akcji odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we współpracy z agencją kreatywną Labcon.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764