logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tetra Pak z drugą edycją kampanii środowiskowej „Wybierz naturę. Wybierz karton”

  PR 20.06.2022, przeczytano 490 razy

Ruszyła druga odsłona kampanii Tetra Pak „Wybierz naturę. Wybierz karton”. W zeszłorocznej edycji firma ogłosiła swój cel stworzenia najbardziej zrównoważonego opakowania na żywność na świecie. Teraz prezentuje między innymi związane z tym postępy, najważniejsze innowacje oraz współprace.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tetra-pak-z-druga-edycja-kampanii-srodowiskowej-_wybierz-nature.-wybierz-karton_,396298,artykul.html

Jednym z kluczowych celów Tetra Pak jest stworzenie opakowania, które będzie w całości wykonane z materiałów odnawialnych lub pochodzących z recyklingu, w pełni nadające się do recyklingu i neutralne klimatycznie. Od momentu ogłoszenia tego ambitnego celu w 2021 r., marka dokonała znaczących inwestycji i wprowadziła istotne innowacje także na polskim rynku.

Wśród działań, które w ostatnich miesiącach przybliżyły Tetra Pak do stworzenia neutralnego klimatycznie opakowania, jest m.in. inwestycja Tetra Pak i Stora Enso w wielkoskalową linię do rozwłókniania kartonów w Ostrołęce, która pozwoli trzykrotnie zwiększyć recykling kartonów po żywności. Firma jest też liderem w zakresie wprowadzania innowacji odpowiadających na dyrektywę Single Use Plastics, m.in. nakrętek przymocowanych do opakowań, które zapobiegają zanieczyszczaniu środowiska naturalnego.

Jak wyjaśnia Lyndsey Loyden-Edwards, Dyrektor Generalna Tetra Pak na Europę Wschodnią: - Zależy nam na tym, by w nowej edycji kampanii mówić o tym, czego już dokonaliśmy w obszarze zrównoważonego rozwoju. Innowacje, do których w znacznym stopniu przyczyniają się nasze owocne współprace z partnerami branżowymi, pozwalają nam wyprzedzać zmiany dyktowane przez rynek i ustawodawstwo. Jesteśmy na dobrej drodze do zrealizowania naszego celu, jakim jest stworzenie najbardziej zrównoważonego opakowania na żywność.

W centrum tegorocznej edycji kampanii są: projektowanie opakowań pod kątem recyklingu, działania zgodne z zasadami gospodarki cyrkularnej, zwiększenie wykorzystania surowców pochodzenia roślinnego i pochodzących z recyklingu, wdrażanie zrównoważonych systemów zamknięć oraz istotna rola koalicji branżowych.

Źródło: Tetra Pak

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764