logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Text & Cover nagrodzony w Konkursie Projektowania Prasowego CHIMERA

  PR 16.04.2003, przeczytano 1619 razy

Z ogromną radością informujemy o nagrodzie jaką otrzymał magazyn Text & Cover za koncepcję i projekt graficzny pisma w konkursie Chimera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/text-and-cover-nagrodzony-w-konkursie-projektowania-prasowego-chimera,1582,artykul.html

Celem Chimery organizowanej przez „Media i Marketing Polska” jest honorowanie tych twórców dzienników i magazynów, którzy najlepiej opanowali sztukę projektowania, w tym posługiwania się typografią, fotografią, ilustracją i infografiką. W tegorocznej pierwszej edycji konkursu Jury Chimery, przyznało w sumie 16 nagród w 11 kategoriach.

„Projekt Text & Cover, przemyślany, adekwatny do zawartości merytorycznej magazynu, jest przykładem na znakomity dobór liternictwa dla osiągnięcia wyrazistego, przykuwającego wzrok efektu” - tak Jury Chimery uzasadniło decyzję o przyznaniu nagrodydla magazynu Text & Cover za projekt autorstwa Izabeli Jurczyk -Warzywody.

Wraz z Text & Cover w kategorii magazyn nagrodzono:
Grand Prix dla Między Nami Cafe – fotografia, (Op.cit.,) debiut rynkowy, Viva i Przekrój za ilustracje i fotografie Roberta Laski, National Geographic Polska – fotografia , Tygiel Kultury – typografia Zwierciadło - typografia , Forum – okładka.

Text & Cover magazyn dla współczesnych projektantów, wydawany dzięki firmie Antalis Poland, ukazuje się kwartalnie od 2001 roku. Wydawcą T&C jest PR Absorb.
Redaktor naczelny T&C – Sylwia Szczypek, Sekretarz redakcji – Anna Dmochowska, Zespół redakcyjny – Dział Marketingu & PR Antalis Poland.

Antalis to wiodący dystrybutor B2B materiałów służących do komunikacji wizualnej (papierów dla poligrafii i biur, materiałów opakowaniowych i produktów VisCom). Jeden z największych dystrybutorów w Europie i czwarty na świecie z przychodem rocznym w wysokości 2,5 miliarda Euro. Antalis zatrudnia 7000 pracowników obsługujących ponad 180000 klientów, zarówno przedsiębiorstw jak i zakładów poligraficznych w 35 krajach.
Antalis Poland to największy dystrybutor materiałów służących do komunikacji wizualnej w Polsce, znany z wysokiej i stabilnej jakości materiałów oraz doskonałego serwisu.
Rok 2002 Antalis Poland zamknął obrotem w wysokości 308 mln zł i 25% udziałem w rynku.


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: antalis

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni Otwarte z ploterami Mutoh w Poznaniu
Po Krakowie i Warszawie, Atrium Centrum Ploterowe oraz IKONOS zapraszają na Dni Otwarte, do pozostałych oddziałów firmy – w najbliższy piątek, 29 maja wielkoformatowe drukarki Mutoh będą prezentowały swoje możliwości w Poznaniu.
Kampania społeczna „Zachowaj zdrowy dystans”
Centrum Handlowe Turawa Park uruchamia kampanię ZACHOWAJ ZDROWY DYSTANS, której celem jest zwrócenie uwagi na istotę pozytywnego myślenia oraz rolę szeroko rozumianego dystansu w naszym codziennym życiu. Do akcji zaproszeni zostali między innymi mieszkańcy Opolszczyzny, psychologowie i trenerzy rozwoju osobistego.
Eurocash z kampanią doceniającą przedsiębiorców
„Herosi Codzienności” to kampania edukacyjno-społeczna, której celem jest pokazanie roli handlu niezależnego w czasie epidemii i na co dzień. W jej ramach prowadzone są działania w mediach społecznościowych i na portalach internetowych.
Sterowiec Goodyear Blimp wraca do Europy
Kultowy symbol powraca. Po raz pierwszy od prawie dekady legendarny sterowiec Goodyear Blimp pojawi się nad Europą. Powrót sterowca jest najnowszą z serii działań wspierających biznes Goodyear na Starym Kontynencie. Wsparcie to obejmuje m.in. odświeżoną w ciągu ostatnich 18 miesięcy, wielokrotnie nagradzaną, europejską ofertę produktową, wprowadzenie możliwości...
Szczera reklama czyli marketing w czasie pandemii
Pandemia postawiła firmy przed nie lada wyzwaniem. Z powodu obowiązujących obostrzeń dotyczących podróżowania, konieczności zachowania dystansu społecznego oraz odwołania wielu wydarzeń zdobywanie nowych partnerów biznesowych jest teraz trudniejsze niż kiedykolwiek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764