Z ogromną radością informujemy o nagrodzie jaką otrzymał magazyn Text & Cover za koncepcję i projekt graficzny pisma w konkursie Chimera.
Celem Chimery organizowanej przez „Media i Marketing Polska” jest honorowanie tych twórców dzienników i magazynów, którzy najlepiej opanowali sztukę projektowania, w tym posługiwania się typografią, fotografią, ilustracją i infografiką. W tegorocznej pierwszej edycji konkursu Jury Chimery, przyznało w sumie 16 nagród w 11 kategoriach.
„Projekt Text & Cover, przemyślany, adekwatny do zawartości merytorycznej magazynu, jest przykładem na znakomity dobór liternictwa dla osiągnięcia wyrazistego, przykuwającego wzrok efektu” - tak Jury Chimery uzasadniło decyzję o przyznaniu nagrodydla magazynu Text & Cover za projekt autorstwa Izabeli Jurczyk -Warzywody.
Wraz z Text & Cover w kategorii magazyn nagrodzono:
Grand Prix dla Między Nami Cafe – fotografia, (Op.cit.,) debiut rynkowy, Viva i Przekrój za ilustracje i fotografie Roberta Laski, National Geographic Polska – fotografia , Tygiel Kultury – typografia Zwierciadło - typografia , Forum – okładka.
Text & Cover magazyn dla współczesnych projektantów, wydawany dzięki firmie Antalis Poland, ukazuje się kwartalnie od 2001 roku. Wydawcą T&C jest PR Absorb.
Redaktor naczelny T&C – Sylwia Szczypek, Sekretarz redakcji – Anna Dmochowska, Zespół redakcyjny – Dział Marketingu & PR Antalis Poland.
Antalis to wiodący dystrybutor B2B materiałów służących do komunikacji wizualnej (papierów dla poligrafii i biur, materiałów opakowaniowych i produktów VisCom). Jeden z największych dystrybutorów w Europie i czwarty na świecie z przychodem rocznym w wysokości 2,5 miliarda Euro. Antalis zatrudnia 7000 pracowników obsługujących ponad 180000 klientów, zarówno przedsiębiorstw jak i zakładów poligraficznych w 35 krajach.
Antalis Poland to największy dystrybutor materiałów służących do komunikacji wizualnej w Polsce, znany z wysokiej i stabilnej jakości materiałów oraz doskonałego serwisu.
Rok 2002 Antalis Poland zamknął obrotem w wysokości 308 mln zł i 25% udziałem w rynku.