logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Text & Cover nagrodzony w Konkursie Projektowania Prasowego CHIMERA

  PR 16.04.2003, przeczytano 1568 razy

Z ogromną radością informujemy o nagrodzie jaką otrzymał magazyn Text & Cover za koncepcję i projekt graficzny pisma w konkursie Chimera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/text-and-cover-nagrodzony-w-konkursie-projektowania-prasowego-chimera,1582,artykul.html

Celem Chimery organizowanej przez „Media i Marketing Polska” jest honorowanie tych twórców dzienników i magazynów, którzy najlepiej opanowali sztukę projektowania, w tym posługiwania się typografią, fotografią, ilustracją i infografiką. W tegorocznej pierwszej edycji konkursu Jury Chimery, przyznało w sumie 16 nagród w 11 kategoriach.

„Projekt Text & Cover, przemyślany, adekwatny do zawartości merytorycznej magazynu, jest przykładem na znakomity dobór liternictwa dla osiągnięcia wyrazistego, przykuwającego wzrok efektu” - tak Jury Chimery uzasadniło decyzję o przyznaniu nagrodydla magazynu Text & Cover za projekt autorstwa Izabeli Jurczyk -Warzywody.

Wraz z Text & Cover w kategorii magazyn nagrodzono:
Grand Prix dla Między Nami Cafe – fotografia, (Op.cit.,) debiut rynkowy, Viva i Przekrój za ilustracje i fotografie Roberta Laski, National Geographic Polska – fotografia , Tygiel Kultury – typografia Zwierciadło - typografia , Forum – okładka.

Text & Cover magazyn dla współczesnych projektantów, wydawany dzięki firmie Antalis Poland, ukazuje się kwartalnie od 2001 roku. Wydawcą T&C jest PR Absorb.
Redaktor naczelny T&C – Sylwia Szczypek, Sekretarz redakcji – Anna Dmochowska, Zespół redakcyjny – Dział Marketingu & PR Antalis Poland.

Antalis to wiodący dystrybutor B2B materiałów służących do komunikacji wizualnej (papierów dla poligrafii i biur, materiałów opakowaniowych i produktów VisCom). Jeden z największych dystrybutorów w Europie i czwarty na świecie z przychodem rocznym w wysokości 2,5 miliarda Euro. Antalis zatrudnia 7000 pracowników obsługujących ponad 180000 klientów, zarówno przedsiębiorstw jak i zakładów poligraficznych w 35 krajach.
Antalis Poland to największy dystrybutor materiałów służących do komunikacji wizualnej w Polsce, znany z wysokiej i stabilnej jakości materiałów oraz doskonałego serwisu.
Rok 2002 Antalis Poland zamknął obrotem w wysokości 308 mln zł i 25% udziałem w rynku.


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: antalis

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764