logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Text & Cover nagrodzony w Konkursie Projektowania Prasowego CHIMERA

  PR 16.04.2003, przeczytano 1536 razy

Z ogromną radością informujemy o nagrodzie jaką otrzymał magazyn Text & Cover za koncepcję i projekt graficzny pisma w konkursie Chimera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/text-and-cover-nagrodzony-w-konkursie-projektowania-prasowego-chimera,1582,artykul.html

Celem Chimery organizowanej przez „Media i Marketing Polska” jest honorowanie tych twórców dzienników i magazynów, którzy najlepiej opanowali sztukę projektowania, w tym posługiwania się typografią, fotografią, ilustracją i infografiką. W tegorocznej pierwszej edycji konkursu Jury Chimery, przyznało w sumie 16 nagród w 11 kategoriach.

„Projekt Text & Cover, przemyślany, adekwatny do zawartości merytorycznej magazynu, jest przykładem na znakomity dobór liternictwa dla osiągnięcia wyrazistego, przykuwającego wzrok efektu” - tak Jury Chimery uzasadniło decyzję o przyznaniu nagrodydla magazynu Text & Cover za projekt autorstwa Izabeli Jurczyk -Warzywody.

Wraz z Text & Cover w kategorii magazyn nagrodzono:
Grand Prix dla Między Nami Cafe – fotografia, (Op.cit.,) debiut rynkowy, Viva i Przekrój za ilustracje i fotografie Roberta Laski, National Geographic Polska – fotografia , Tygiel Kultury – typografia Zwierciadło - typografia , Forum – okładka.

Text & Cover magazyn dla współczesnych projektantów, wydawany dzięki firmie Antalis Poland, ukazuje się kwartalnie od 2001 roku. Wydawcą T&C jest PR Absorb.
Redaktor naczelny T&C – Sylwia Szczypek, Sekretarz redakcji – Anna Dmochowska, Zespół redakcyjny – Dział Marketingu & PR Antalis Poland.

Antalis to wiodący dystrybutor B2B materiałów służących do komunikacji wizualnej (papierów dla poligrafii i biur, materiałów opakowaniowych i produktów VisCom). Jeden z największych dystrybutorów w Europie i czwarty na świecie z przychodem rocznym w wysokości 2,5 miliarda Euro. Antalis zatrudnia 7000 pracowników obsługujących ponad 180000 klientów, zarówno przedsiębiorstw jak i zakładów poligraficznych w 35 krajach.
Antalis Poland to największy dystrybutor materiałów służących do komunikacji wizualnej w Polsce, znany z wysokiej i stabilnej jakości materiałów oraz doskonałego serwisu.
Rok 2002 Antalis Poland zamknął obrotem w wysokości 308 mln zł i 25% udziałem w rynku.


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: antalis

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

XIX Kongres Public Relations - Nowe wyzwania w procesie komunikowania
„Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe” to kluczowe tematy XIX Kongresu Public Relations.
„Do What Moves You” – muzyczna kampania Bacardi
Nowa kampania Bacardi „Do What Moves You” zachęca do życia w zgodzie ze swoimi upodobaniami. Niesie przekaz, który namawia do podejmowania życiowych decyzji w zgodzie ze swoimi zainteresowaniami i przekonaniami. To połączenie brzmienia znanych muzyków z mocą ekspresji własnego ciała, które ma inspirować ludzi do poruszania się w świecie zgodnie z...
Ponad 15 000 absolwentów Akademii Nikona
Zdania „Trzeba wywołać zdjęcia.” lub „O nie, skończyła się klisza!” zniknęły z naszego życia. Media społecznościowe zastąpiły papierowe albumy. Kamery w smartfonach pozwalają upamiętniać momenty szybko i w dobrej jakości. Jednak bardzo wiele osób od ujęć oczekuje czegoś więcej. Chcą wykonywać zdjęcia wychodzące poza ramy mobilnej...
Dawid Bednarski dołączył do Imagine Nation
Do zespołu Imagine Nation jako Creative Manager dołączył Dawid Bednarski. Na tym stanowisku jest odpowiedzialny za tworzenie koncepcji kreatywnych wydarzeń dla obecnych i potencjalnych klientów agencji.
Anna Mucha awansuje w białostockim oddziale Isobar Polska
Anna Mucha awansowała na stanowisko client partnera w strukturach client service agencji Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764