logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Textile Zone: Nowy sektor na Remadays Warsaw 2019

   07.06.2018, przeczytano 711 razy
ilustracjastrzałka

Jubileuszowa 15 edycja targów RemaDays Warsaw 2019 to doskonała okazja do zaprezentowania czegoś nowego. W związku z tak mocną i rozwijającą się branżą odzieżową i tekstylną nadszedł czas aby jej reprezentanci  zostali wyróżnieni poprzez wyodrębniony, specjalnie dla nich, sektor targowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/textile-zone%3A-nowy-sektor-na-remadays-warsaw-2019,36794,artykul.html

Textile Zone jest idealną przestrzenią dla firm specjalizujących się w nowoczesnych rozwiązaniach w branży odzieżowej. To sektor targów w którym znajdą Państwo dostawców: odzieży reklamowej, odzieży roboczej, odzieży sportowej, odzieży ochronnej, fitness, medycznej, maszyn znakujących (sitodrukowych, hafciarek itp), tkanin i dzianin, tekstyliów domowych i użytkowych, dodatków i akcesoriów, usług itp.

15 edycja targów RemaDays Warsaw 2019 odbędzie się w dniach od 13 do 15 lutego.

Jak co roku, targi objęte będą patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764