logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Textile Zone: Nowy sektor na Remadays Warsaw 2019

   07.06.2018, przeczytano 363 razy
ilustracjastrzałka

Jubileuszowa 15 edycja targów RemaDays Warsaw 2019 to doskonała okazja do zaprezentowania czegoś nowego. W związku z tak mocną i rozwijającą się branżą odzieżową i tekstylną nadszedł czas aby jej reprezentanci  zostali wyróżnieni poprzez wyodrębniony, specjalnie dla nich, sektor targowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/textile-zone%3A-nowy-sektor-na-remadays-warsaw-2019,36794,artykul.html

Textile Zone jest idealną przestrzenią dla firm specjalizujących się w nowoczesnych rozwiązaniach w branży odzieżowej. To sektor targów w którym znajdą Państwo dostawców: odzieży reklamowej, odzieży roboczej, odzieży sportowej, odzieży ochronnej, fitness, medycznej, maszyn znakujących (sitodrukowych, hafciarek itp), tkanin i dzianin, tekstyliów domowych i użytkowych, dodatków i akcesoriów, usług itp.

15 edycja targów RemaDays Warsaw 2019 odbędzie się w dniach od 13 do 15 lutego.

Jak co roku, targi objęte będą patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hasło „noworocznych wyprzedaży” co roku przyciąga do sklepów tradycyjnych i internetowych tłumy klientów. Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego Barometru Cenowego”, ceny w największych sklepach online w pierwszej połowie stycznia 2019 roku w porównaniu z cenami z połowy listopada 2018 roku, pozostały właściwie na niezmienionym poziomie. Przeprowadzona przez Deloitte...
Sony: Nowe oprogramowanie Imaging Edge
Sony ogłasza nową aplikację mobilną „Imaging Edge” i kilka nowych funkcji w obecnych wersjach na komputery
Olympus Perspective Playground we Wrocławiu
Festiwal kreatywnej fotografii, interaktywne instalacje, testowanie sprzętu Olympus oraz wyjątkowe wydarzenia we Wrocławiu
Podsumowanie akcji Meet-up powered by ING & Patronite
ING Bank Śląski przygotował podsumowanie cyklu „Meet-up powered by ING & Patronite”. Materiał video ze spotkań z doświadczonymi twórcami internetowymi już w sieci.
Aelia Duty Free startuje z odświeżoną edycją kampanii Born in Poland
Aelia Duty Free Polska rusza z kolejną odsłoną kampanii Born in Poland, czyli Rodem z Polski. Akcja marketingowa została zaplanowana na cały rok, w sześciu 2-miesięcznych cyklach. Jej głównym celem jest promowanie wyjątkowych, polskich marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone