logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TextWalk: Reklama nie tylko na dywanie

  PR 10.04.2012, przeczytano 1634 razy
ilustracjastrzałka

ASPHALT ART - producent między innymi poliuretanowej folii na chodniki, kostkę brukową, beton itp., wprowadził do oferty nowy produkt do zastosowań wewnętrznych - TexWalk, pozwalający na nanoszenie grafiki m.in. na dywanach i wykładzinach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/textwalk%3A-reklama-nie-tylko-na-dywanie,15198,artykul.html

Ten tekstylny strukturalny materiał posiada certyfikat na poślizg kat. R12 oraz klej, który nie pozostawia śladów po usunięciu.

TexWalk otwiera nowe możliwości reklamowe, przede wszystkim do aplikacji na dywanach i wykładzinach, ale to nie wszystko, ponieważ można go stosować na niemalże każdej wewnętrznej powierzchni - na drzwiach, ścianach, podłogach, nawet na kamiennych posadzkach. Jest bardzo trwały i stabilny wymiarowo, można go wycinać na ploterach do dowolnego kształtu. Dzięki wysokiej odporności na poślizg (kategorii R12) i specjalnie tłoczonej powierzchni można go stosować na podłogach bez konieczności laminowania - wystarczy zadrukować, wyciąć i nakleić. Jest bardzo łatwy w montażu i demontażu.

TexWalk można drukować na ploterach solwentowych, UV oraz lateksowych.

Więcej informacji o produkcie na stronie: http://adversio.pl/index.php/produkty-asphalt-art/tekstylny-material-texwalk

Źródło: DYSKRET


+ + +

Tekst opublikował użytkownik: anka_p

(Anna Podgórska)

anka_p o sobie:

.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764