logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TextWalk: Reklama nie tylko na dywanie

  PR 10.04.2012, przeczytano 1665 razy
ilustracjastrzałka

ASPHALT ART - producent między innymi poliuretanowej folii na chodniki, kostkę brukową, beton itp., wprowadził do oferty nowy produkt do zastosowań wewnętrznych - TexWalk, pozwalający na nanoszenie grafiki m.in. na dywanach i wykładzinach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/textwalk%3A-reklama-nie-tylko-na-dywanie,15198,artykul.html

Ten tekstylny strukturalny materiał posiada certyfikat na poślizg kat. R12 oraz klej, który nie pozostawia śladów po usunięciu.

TexWalk otwiera nowe możliwości reklamowe, przede wszystkim do aplikacji na dywanach i wykładzinach, ale to nie wszystko, ponieważ można go stosować na niemalże każdej wewnętrznej powierzchni - na drzwiach, ścianach, podłogach, nawet na kamiennych posadzkach. Jest bardzo trwały i stabilny wymiarowo, można go wycinać na ploterach do dowolnego kształtu. Dzięki wysokiej odporności na poślizg (kategorii R12) i specjalnie tłoczonej powierzchni można go stosować na podłogach bez konieczności laminowania - wystarczy zadrukować, wyciąć i nakleić. Jest bardzo łatwy w montażu i demontażu.

TexWalk można drukować na ploterach solwentowych, UV oraz lateksowych.

Więcej informacji o produkcie na stronie: http://adversio.pl/index.php/produkty-asphalt-art/tekstylny-material-texwalk

Źródło: DYSKRET


+ + +

Tekst opublikował użytkownik: anka_p

(Anna Podgórska)

anka_p o sobie:

.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
Publicon rozwija Publicon.AI
Na polskim rynku technologii sztucznej inteligencji debiutuje nowy podmiot Publicon.AI, który oferuje kompleksowe strategie wdrażania AI dla sektora publicznego i prywatnego. Choć wywodzi się z doświadczeń agencji Publicon, firma działa samodzielnie, koncentruje się na dynamicznie rosnącym obszarze AI i łączy usługi doradztwa z wdrożeniami technologicznymi. Organizację rozwija...
Crunchips w letniej odsłonie i opakowaniach od Soul & Mind
Na rynku pojawiła się Edycja Limitowana Crunchips Summer Edition w dwóch smakach: Salsa oraz Kremowa Papryka. Nowe propozycje to nie tylko intensywne doznania smakowe, ale również przyciągające uwagę opakowania przygotowane przez agencję Soul & Mind.
AI Mode zamiast „Szczęśliwego Trafu”. Zmiany w Google
Niektórzy użytkownicy Google zaczynają zauważać zmiany w interfejsie wyszukiwarki. Tam, gdzie dotychczas znajdował  się przycisk „Szczęśliwy traf”, teraz pojawia się nowa funkcja – „AI Mode”. To dowód na to, że gigant z Mountain View nie zamierza oddawać pola rosnącej konkurencji ze strony chatbotów, takich jak ChatGPT czy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764