logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Teza - nowa marka na polskim rynku

  PR 29.05.2018, przeczytano 1872 razy
ilustracjastrzałka

Lato to czas, w którym szczególnie nasila się problem insektów, ale tak naprawdę walka z nimi może trwać przez cały rok. Teraz zyskujemy silnego sprzymierzeńca. Na rynku dostępna jest nowa marka innowacyjnych i wyspecjalizowanych środków owadobójczych – TEZA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/teza---nowa-marka-na-polskim-rynku,36669,artykul.html

TEZA to grecka marka produktów owadobójczych, która właśnie rozszerza swoją działalność na polski rynek. Portfolio marki jest bardzo szerokie. Znajdziemy w nim środki na owady biegające, latające i mole w postaci spirali, sprayów, pianek, płytek, płynów i przynęt. Poza tradycyjnymi repelentami, na szczególną uwagę zasługują takie innowacyjne rozwiązania, jak elektrofumigator z wygodnym przełącznikiem ON/OFF, płytka owadobójcza, która działa przez 3 miesiące, spirala na owady latające o zapachu drzewa sandałowego czy pianka na owady biegające z długą dyszą, która umożliwia dotarcie do trudno dostępnych miejsc. Warto też zwrócić uwagę na dekoracyjny lep na owady, bezzapachową pułapkę na mole spożywcze czy dysk na mole odzieżowe o zapachu lawendy.  

Ale TEZA to nie tylko produkty. Misją marki jest ułatwianie życia poprzez likwidowanie uciążliwego towarzystwa, ale także edukowanie na temat owadów i kwestii z nimi związanych. Strona marki TEZA to bogate kompendium wiedzy, z którego dowiemy się na przykład, co to jest wirus Zika, czym są komary tygrysie i czy środki owadobójcze są szkodliwe dla zwierząt domowych. Oprócz wielu przydatnych porad i odpowiedzi na nurtujące pytania, na stronie www.teza-insekty.pl znajdziemy też łatwy quiz, który pozwoli w kilka chwil dowiedzieć się, z jakim owadem mamy do czynienia, a następnie dobrać odpowiednie produkty. Po kliknięciu w polecany produkt otrzymamy jego dokładny opis oraz sposób użycia.

- Nasza marka stawia na specjalizację. Posiadamy szeroki wachlarz preparatów przeznaczonych do zwalczania poszczególnych gatunków owadów, a tym samym dostosowanych do ich miejsca i trybu życia. Dzięki temu konsument może być pewien, że środek, który wybierze, będzie na pewno skuteczny w walce z uciążliwym intruzem – podkreśla Mieszko Miazga, Junior Brand Manager, Sarantis Polska

W ramach zaplanowanych działań marketingowych, w punktach sprzedaży kanału nowoczesnego oraz handlu tradycyjnego, produkty TEZA otrzymają szerokie wsparcie w postaci dedykowanych materiałów POS i wyróżniających się ekspozycji, takich jak standy modułowe w widocznym, czerwonym kolorze. Aktywnościom trade marketingowym towarzyszyć będzie komunikacja public relations, którą realizuje agencja Kuźnia Group. Za kreację i produkcję materiałów POS odpowiada studio graficzne kreskawsieci.pl.

Źródło: Kuźnia Group

www.kuzniagroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764