logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TFG Asset Management klientem Triple PR

  PR 14.12.2022, przeczytano 703 razy

TFG Asset Management, spółka wywodząca się z irlandzkiej grupy kapitałowej, posiadająca w swoim portfolio wysokiej klasy nieruchomości komercyjne, stawia na komunikację PR i wybiera Triple PR jako partnera na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tfg-asset-management-klientem-triple-pr,398352,artykul.html

Zespół Triple PR odpowiada za doradztwo strategiczne dla Zarządu w zakresie komunikacji z rynkiem wykorzystując swoje doświadczenie w obsłudze klientów z sektora real estate. Agencja zapewnia wsparcie komunikacyjne zarówno dla samej Spółki, jak i nieruchomości komercyjnych z jej portfolio.

Działania, które obejmuje współpraca, to kompleksowa obsługa kontaktów z dziennikarzami, pozycjonowanie liderów i ekspertów Spółki w mediach i na LinkedIN, rekomendowanie inicjatyw i organizacji branżowych ioraz biznesowych. Agencja prowadzi również profil na LinkedIN.

Po stronie agencji Triple PR za jakość obsługi klienta jest odpowiedzialna Magdalena Dymek, Senior PR Manager wspólnie z zespołem. Wsparcie strategiczne zapewnia Agnieszka Malesza-Woźniak, partnerka zarządzająca agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacyjnych w oparciu autorską metodę wykorzystującą metodologię design thinkingu.

Źródło: Triple PR

www.triplepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764