logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TFP Grafika na Festiwalmarketingu.pl: Druk 3D dla POS i branży opakowań

  PR 14.06.2019, przeczytano 2309 razy
ilustracjastrzałka

Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tfp-grafika-na-festiwalmarketingu.pl%3A-druk-3d-dla-pos-i-branzy-opakowan,382915,artykul.html

TFP Grafika stawia na kreacje oraz indywidualne podejście do klienta oferując nowe formy ekspozycji, w których łączy zaawansowane techniki druku. Produkcja firmy obejmuje szeroki zakres opakowań drukowanych techniką offsetową od prostych opakowań typu fefco 0201 po złożone formy typu polyjoiner czy ready-to-shelf. Są to opakowania z kaszerowanej tektury falistej i litej, opakowania z crash-lock-bottom z dwóch części oraz tektura falista w arkuszach lub w roli.

Firma produkuje także trwałe ekspozytory POS, do realizacji których wykorzystuje wszystkie rodzaje materiałów z tworzyw, metalu, drewna i szkła. Są to m.in. display’e podłogowe, wyspowe czy witryny sklepowe. Firma drukuje również cyfrowo, bezpośrednio na wielu materiałach takich jak: szkło, kappa aluminiowa, drewno, plexi, plastik transparentny, plexi matowa do konstrukcji podświetlanych.

ilustracjastrzałka

Na targach reklamy i poligrafii reklamowej firma TFP Grafika zaprezentuje swój nowy produkt, dający olbrzymie spektrum możliwości prezentacji i promocji firm lub marek, jakim jest wydruk 3D w niespotykanym do tej pory na naszym rynku formacie. Druk 3D to marketing na wysokim poziomie, oryginalne i wyjątkowe premiery produktów, nowoczesne wystawy, promocje i reklama w postaci rekwizytów, wyświetlaczy czy oznaczeń w trójwymiarze.

- Jest to pierwsza instalacja tak nowoczesnej drukarki w Polsce. Massivit 1800 PRO to super szybka maszyna, która jest pionierem rozwiązań druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej, w których obiekt może osiągać rozmiary 1800 x 1450 x 1110 mm, oferując dodatkowo ponad sto ultra-kreatywnych aplikacji! - wyjaśnia Kamilla Kruczyńska-Leciej, Koordynator ds. POSM i druku 3D w TFP Grafika.

ilustracjastrzałka

Na żywo z kreatywnym rozwiązaniem „geniuszu druku 3D” będzie można się zapoznać we wrześniu na stoisku C11.

ilustracjastrzałka

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku.
W ramach targów zostanie zorganizowana V edycja konferencji MARKETING MIX – spotkanie z udziałem praktyków i ekspertów z dziedziny sprzedaży i marketingu odbędzie się drugiego dnia targów.

W tym roku formuła wydarzenia będzie otwarta, tzn. będą w nim mogli wziąć w nim udział wszyscy odwiedzający targi. Osoby zainteresowane uczestnictwem w konferencji, w tym roku jedyne co muszą zrobić, to zarejestrować się TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764