logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TFP Grafika na Festiwalmarketingu.pl: Druk 3D dla POS i branży opakowań

  PR 14.06.2019, przeczytano 406 razy
ilustracjastrzałka

Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tfp-grafika-na-festiwalmarketingu.pl%3A-druk-3d-dla-pos-i-branzy-opakowan,382915,artykul.html

TFP Grafika stawia na kreacje oraz indywidualne podejście do klienta oferując nowe formy ekspozycji, w których łączy zaawansowane techniki druku. Produkcja firmy obejmuje szeroki zakres opakowań drukowanych techniką offsetową od prostych opakowań typu fefco 0201 po złożone formy typu polyjoiner czy ready-to-shelf. Są to opakowania z kaszerowanej tektury falistej i litej, opakowania z crash-lock-bottom z dwóch części oraz tektura falista w arkuszach lub w roli.

Firma produkuje także trwałe ekspozytory POS, do realizacji których wykorzystuje wszystkie rodzaje materiałów z tworzyw, metalu, drewna i szkła. Są to m.in. display’e podłogowe, wyspowe czy witryny sklepowe. Firma drukuje również cyfrowo, bezpośrednio na wielu materiałach takich jak: szkło, kappa aluminiowa, drewno, plexi, plastik transparentny, plexi matowa do konstrukcji podświetlanych.

ilustracjastrzałka

Na targach reklamy i poligrafii reklamowej firma TFP Grafika zaprezentuje swój nowy produkt, dający olbrzymie spektrum możliwości prezentacji i promocji firm lub marek, jakim jest wydruk 3D w niespotykanym do tej pory na naszym rynku formacie. Druk 3D to marketing na wysokim poziomie, oryginalne i wyjątkowe premiery produktów, nowoczesne wystawy, promocje i reklama w postaci rekwizytów, wyświetlaczy czy oznaczeń w trójwymiarze.

- Jest to pierwsza instalacja tak nowoczesnej drukarki w Polsce. Massivit 1800 PRO to super szybka maszyna, która jest pionierem rozwiązań druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej, w których obiekt może osiągać rozmiary 1800 x 1450 x 1110 mm, oferując dodatkowo ponad sto ultra-kreatywnych aplikacji! - wyjaśnia Kamilla Kruczyńska-Leciej, Koordynator ds. POSM i druku 3D w TFP Grafika.

ilustracjastrzałka

Na żywo z kreatywnym rozwiązaniem „geniuszu druku 3D” będzie można się zapoznać we wrześniu na stoisku C11.

ilustracjastrzałka

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku.
W ramach targów zostanie zorganizowana V edycja konferencji MARKETING MIX – spotkanie z udziałem praktyków i ekspertów z dziedziny sprzedaży i marketingu odbędzie się drugiego dnia targów.

W tym roku formuła wydarzenia będzie otwarta, tzn. będą w nim mogli wziąć w nim udział wszyscy odwiedzający targi. Osoby zainteresowane uczestnictwem w konferencji, w tym roku jedyne co muszą zrobić, to zarejestrować się TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764