logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TFP Grafika na Festiwalmarketingu.pl: Druk 3D dla POS i branży opakowań

  PR 14.06.2019, przeczytano 2308 razy
ilustracjastrzałka

Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tfp-grafika-na-festiwalmarketingu.pl%3A-druk-3d-dla-pos-i-branzy-opakowan,382915,artykul.html

TFP Grafika stawia na kreacje oraz indywidualne podejście do klienta oferując nowe formy ekspozycji, w których łączy zaawansowane techniki druku. Produkcja firmy obejmuje szeroki zakres opakowań drukowanych techniką offsetową od prostych opakowań typu fefco 0201 po złożone formy typu polyjoiner czy ready-to-shelf. Są to opakowania z kaszerowanej tektury falistej i litej, opakowania z crash-lock-bottom z dwóch części oraz tektura falista w arkuszach lub w roli.

Firma produkuje także trwałe ekspozytory POS, do realizacji których wykorzystuje wszystkie rodzaje materiałów z tworzyw, metalu, drewna i szkła. Są to m.in. display’e podłogowe, wyspowe czy witryny sklepowe. Firma drukuje również cyfrowo, bezpośrednio na wielu materiałach takich jak: szkło, kappa aluminiowa, drewno, plexi, plastik transparentny, plexi matowa do konstrukcji podświetlanych.

ilustracjastrzałka

Na targach reklamy i poligrafii reklamowej firma TFP Grafika zaprezentuje swój nowy produkt, dający olbrzymie spektrum możliwości prezentacji i promocji firm lub marek, jakim jest wydruk 3D w niespotykanym do tej pory na naszym rynku formacie. Druk 3D to marketing na wysokim poziomie, oryginalne i wyjątkowe premiery produktów, nowoczesne wystawy, promocje i reklama w postaci rekwizytów, wyświetlaczy czy oznaczeń w trójwymiarze.

- Jest to pierwsza instalacja tak nowoczesnej drukarki w Polsce. Massivit 1800 PRO to super szybka maszyna, która jest pionierem rozwiązań druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej, w których obiekt może osiągać rozmiary 1800 x 1450 x 1110 mm, oferując dodatkowo ponad sto ultra-kreatywnych aplikacji! - wyjaśnia Kamilla Kruczyńska-Leciej, Koordynator ds. POSM i druku 3D w TFP Grafika.

ilustracjastrzałka

Na żywo z kreatywnym rozwiązaniem „geniuszu druku 3D” będzie można się zapoznać we wrześniu na stoisku C11.

ilustracjastrzałka

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku.
W ramach targów zostanie zorganizowana V edycja konferencji MARKETING MIX – spotkanie z udziałem praktyków i ekspertów z dziedziny sprzedaży i marketingu odbędzie się drugiego dnia targów.

W tym roku formuła wydarzenia będzie otwarta, tzn. będą w nim mogli wziąć w nim udział wszyscy odwiedzający targi. Osoby zainteresowane uczestnictwem w konferencji, w tym roku jedyne co muszą zrobić, to zarejestrować się TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764