logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

The Digitals autorem pierwszej kampanii telewizyjnej największego w Polsce serwisu turystycznego

  PR 11.07.2013, przeczytano 1213 razy
ilustracja

Ruszyła kampania telewizyjna Internetowego Centrum Podróży Esky.pl, serwisu turystycznego oferującego klientom kompleksowe usługi turystyczne. Spot reklamowy powstał przy współpracy z agencją The Digitals, która była odpowiedzialna za jego scenariusz, nadzorowała realizację produkcji oraz zakup mediów, a obecnie koordynuje przebieg kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/the-digitals-autorem-pierwszej-kampanii-telewizyjnej-najwiekszego-w-polsce-serwisu-turystycznego,19210,artykul.html

- Kampania telewizyjna to jeden z elementów prowadzonej przez nas kampanii wakacyjnej. Jesteśmy serwisem turystycznym, który jako jedyny w Polsce nie posiada punktów sprzedaży i działa wyłącznie w sieci. Dotychczas skupialiśmy się głównie na szeroko rozumianej reklamie internetowej. Ponieważ zależy nam na dotarciu do nowej grupy klientów i wzmocnieniu rozpoznawalności naszej marki podjęliśmy decyzję dotycząca reklamy telewizyjnej i podjęcia współpracy z agencją The Digitals – mówi Łukasz Neska, dyrektor marketingu grupy Esky.

W wyniku przygotowań powstały telewizyjne i internetowe spoty reklamowe informujące o tym, że serwis, dzięki kompleksowej ofercie – w jego portfolio znajdują się zarówno bilety lotnicze jak i hotele – umożliwia szybkie i proste zorganizowanie podróży.

W czterech krótkich klipach produktowych (wyświetlanych w formie pre-rolla przed wybranymi materiałami video na najbardziej popularnych serwisach) oraz trzydziestosekundowej reklamie telewizyjnej konsultant Esky.pl wskazuje klientom, jak sprawnie zarezerwować najdogodniejsze połączenia lotnicze. Informuje także o towarzyszącej rezerwacji biletów 7-procentowej zniżce na hotele.

Serwis Esky.pl pozwala zoptymalizować koszty całego wyjazdu poprzez możliwość jednoczesnej rezerwacji biletów lotniczych, hoteli i wczasów. Podróżni mogą za jego pośrednictwem zakupić również bilety kolejowe, ubezpieczenie podróżne oraz ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z biletu lotniczego. Obszerna oferta Esky.pl zapewnia oszczędność, a także komfort i bezpieczeństwo podróży.

Spoty emitowane będą w pierwszej połowie lipca i sierpnia w ogólnopolskich stacjach grup TVN i Polsat. Za zakup mediów kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Star Media.

Źródło: The Digitals

www.thedigitals.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Naukowa Fundacja Polpharmy klientem Heima PR
Z początkiem roku do klientów agencji dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
Konferencja e-commerce Event 2.0 w Złotych Tarasach
14 marca w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się druga edycja “Ecommerce.pl Event 2.0”. Rok temu impreza zgromadziła ponad 800 uczestników i z miejsca stała się jednym z tych wydarzeń w branży handlu internetowego, którego nie można opuścić. W tym roku nie może być inaczej, bo oprócz inspirujących historii i potężnej dawki wiedzy,...
Big-Active promuje herbaty zielone w kampanii TV i online
W trwającej kampanii „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”, marka Big-Active promuje swoje herbaty zielone. Dynamiczny i zaskakujący, a jednocześnie pełen harmonii spot stanowi zaproszenie do odkrywania codziennych chwil przyjemności z filiżanką zielonej herbaty Big-Active. Video jest emitowane w kanałach telewizyjnych oraz digitalowych.
Tworzenie aplikacji tańsze dzięki wsparciu AI i platformom no-code
Według analizy McKinsey wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji w procesie tworzenia oprogramowania może pozwolić firmom na znaczną redukcję kosztów w tym zakresie – nawet do 45 proc. Wynika to przede wszystkim ze zdolności AI do opracowywania wstępnych wersji kodu. Funkcja ta stwarza podstawę do dyskusji na temat wzajemnej relacji pomiędzy...
Zmiany w zarządzie Semcore
Zarząd Semcore i stanowisko COO opuścił Alek Cierniewski, który po ponad dekadzie odchodzi z firmy. Jego miejsce zajmie Michał Jangas, dotychczasowy Chief Delivery Officer.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764