logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

The Drum: VMLY&R z tytułem Network Agency of the Year

  PR 15.10.2021, przeczytano 483 razy

Redakcja portalu The Drum uhonorowała VMLY&R tytułem Network Agency of the Year (+1000 pracowników). Nagroda przyznawana jest agencjom wykazującym się innowacyjnym i błyskotliwym myśleniem, które doprowadziło do dynamicznego rozwoju ich biznesu, budując wartość dla pracowników i klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/the-drum%3A-vmlyandr-z-tytulem-network-agency-of-the-year,393382,artykul.html

Sieć VMLY&R znalazła się również w gronie sześciu finalistów kategorii Best Approach to Diversity and Inclusivity, z tytułem Highly Commended. Dodatkowo, Jon Cook, CEO VMLY&R, został jednym z sześciu finalistów tytułu CEO of the Year.

- Gratulacje należą się przede wszystkim niesamowitym pracownikom VMLY&R na całym świecie. To dzięki ich codziennej pracy z naszymi klientami i partnerami oraz naszej wyjątkowej kulturze organizacyjnej możemy dziś cieszyć się tym wyróżnieniem. - Jon Cook, CEO VMLY&R

The Drum ogłosił powyższe nagrody podczas wirtualnego wydarzenia w czwartek, 23 września, w ramach The Drum Awards for Agency Business 2021.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764