logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

The Drum World Creative Rankings 2020: VMLY&R Poland wśród najczęściej nagradzanych

  PR 05.05.2020, przeczytano 1588 razy
ilustracja

Redakcja portalu The Drum opublikowała coroczny ranking marek, kampanii, agencji i kreatywnych - "The Drum World Creative Rankings" (wcześniej znany jako "The Big One"). VMLY&R znalazła się w pierwszej dziesiątce najczęściej nagradzanych sieci, a WPP pojawiło się na drugim miejscu rankingu najczęściej nagradzanych holdingów reklamowych. Zarówno sieć VMLY&R, jak i polski oddział agencji wypracowały silną pozycję w rankingach. VMLY&R Poland pojawiła się m.in. w gronie najczęściej nagradzanych agencji na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/the-drum-world-creative-rankings-2020%3A-vmlyandr-poland-wsrod-najczesciej-nagradzanych,386893,artykul.html

Coroczny "The Drum World Creative Rankings" powstaje na podstawie liczby zdobytych nagród i nominacji na 21 międzynarodowych konkursach kreatywnych na świecie, m.in. Clios, D&AD, Epica, Golden Drum, London International Awards, The One Show i oczywiście Cannes Lions. Tak szeroki przekrój daje obiektywny obraz, który umożliwia stworzenie rzetelnych i niezależnych raportów. Dokument zawiera zestawienia m.in. w podziale na marki, grupy i agencje reklamowe, regiony i kraje, ale także prezentuje rankingi dyrektorów kreatywnych czy copywriterów.

Na potrzeby tegorocznego raportu przeanalizowano łącznie 2748 kampanii zrealizowanych dla 2520 klientów współpracujących z 1744 agencjami reklamowymi, reprezentowanymi przez 8306 kreatywnych. Na podstawie tego obszernego zestawienia wybrano 200 najlepszych w każdej kategorii.

Najczęściej nagradzane sieci i holdingi reklamowe na świecie

Sieć VMLY&R znalazła się w TOP 10 najczęściej nagradzanych sieci reklamowych, natomiast WPP został wymieniona jako drugi najczęściej nagradzany holding reklamowy

Najczęściej nagradzane agencje reklamowe na świecie

Polski oddział agencji VMLY&R znalazł się w gronie najczęściej nagradzanych agencji reklamowych na świecie. Licznie nagradzane kampanie reklamowe, tworzone w warszawskim i krakowskim biurze, zapewniły agencji 149. miejsce w prestiżowym zestawieniu. Z kolei VMLY&R Kansas City znalazła się na 41 pozycji tego rankingu.

Najczęściej nagradzani kreatywni na świecie

Dawid Szczepaniak, executive creative director oraz partner w VMLY&R Poland, pojawił się w zwycięskim gronie w kategorii "The most awarded executive creative directors" na świecie na 183. pozycji. Ewelina Wojtyczka, art director, oraz Adam Smereczyński, associate creative director, wspólnie zajęli 197. miejsce na liście najczęściej nagradzanych art directors.

"Ostatni Twój Weekend" znów na szczycie

"Ostatni Twój Weekend" został wymieniony w rankingu najczęściej nagradzanych kampanii kreatywnych w minionym roku. Projekt realizowany z Gazeta.pl, Mastercard oraz BNP Paribas Bank Polska uplasował się na 105. pozycji. Jednocześnie, portal Gazeta.pl znalazł się w zestawieniu najczęściej nagradzanych marek, zajmując 132. miejsce.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764