logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

The Drum World Creative Rankings 2020: VMLY&R Poland wśród najczęściej nagradzanych

  PR 05.05.2020, przeczytano 1641 razy
ilustracja

Redakcja portalu The Drum opublikowała coroczny ranking marek, kampanii, agencji i kreatywnych - "The Drum World Creative Rankings" (wcześniej znany jako "The Big One"). VMLY&R znalazła się w pierwszej dziesiątce najczęściej nagradzanych sieci, a WPP pojawiło się na drugim miejscu rankingu najczęściej nagradzanych holdingów reklamowych. Zarówno sieć VMLY&R, jak i polski oddział agencji wypracowały silną pozycję w rankingach. VMLY&R Poland pojawiła się m.in. w gronie najczęściej nagradzanych agencji na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/the-drum-world-creative-rankings-2020%3A-vmlyandr-poland-wsrod-najczesciej-nagradzanych,386893,artykul.html

Coroczny "The Drum World Creative Rankings" powstaje na podstawie liczby zdobytych nagród i nominacji na 21 międzynarodowych konkursach kreatywnych na świecie, m.in. Clios, D&AD, Epica, Golden Drum, London International Awards, The One Show i oczywiście Cannes Lions. Tak szeroki przekrój daje obiektywny obraz, który umożliwia stworzenie rzetelnych i niezależnych raportów. Dokument zawiera zestawienia m.in. w podziale na marki, grupy i agencje reklamowe, regiony i kraje, ale także prezentuje rankingi dyrektorów kreatywnych czy copywriterów.

Na potrzeby tegorocznego raportu przeanalizowano łącznie 2748 kampanii zrealizowanych dla 2520 klientów współpracujących z 1744 agencjami reklamowymi, reprezentowanymi przez 8306 kreatywnych. Na podstawie tego obszernego zestawienia wybrano 200 najlepszych w każdej kategorii.

Najczęściej nagradzane sieci i holdingi reklamowe na świecie

Sieć VMLY&R znalazła się w TOP 10 najczęściej nagradzanych sieci reklamowych, natomiast WPP został wymieniona jako drugi najczęściej nagradzany holding reklamowy

Najczęściej nagradzane agencje reklamowe na świecie

Polski oddział agencji VMLY&R znalazł się w gronie najczęściej nagradzanych agencji reklamowych na świecie. Licznie nagradzane kampanie reklamowe, tworzone w warszawskim i krakowskim biurze, zapewniły agencji 149. miejsce w prestiżowym zestawieniu. Z kolei VMLY&R Kansas City znalazła się na 41 pozycji tego rankingu.

Najczęściej nagradzani kreatywni na świecie

Dawid Szczepaniak, executive creative director oraz partner w VMLY&R Poland, pojawił się w zwycięskim gronie w kategorii "The most awarded executive creative directors" na świecie na 183. pozycji. Ewelina Wojtyczka, art director, oraz Adam Smereczyński, associate creative director, wspólnie zajęli 197. miejsce na liście najczęściej nagradzanych art directors.

"Ostatni Twój Weekend" znów na szczycie

"Ostatni Twój Weekend" został wymieniony w rankingu najczęściej nagradzanych kampanii kreatywnych w minionym roku. Projekt realizowany z Gazeta.pl, Mastercard oraz BNP Paribas Bank Polska uplasował się na 105. pozycji. Jednocześnie, portal Gazeta.pl znalazł się w zestawieniu najczęściej nagradzanych marek, zajmując 132. miejsce.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Super Kobiety Almette na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024
Almette to nie tylko lider wśród puszystych serów twarogowych na polskim rynku, ale również marka z misją, która angażuje się w akcje promujące kobiecą siłę i niezwykłość. Dlatego już po raz 4. przygotowała kampanię ‘Super Kobiety Almette’, która kolejny raz znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024. Projekt...
TikTok Awards Polska i Year on TikTok - wyniki
Licząca niemal 12 milionów polska społeczność TikToka wybrała zwycięzców pierwszej edycji TikTok Awards Polska. W 10 kategoriach rywalizowało 48 najbardziej angażujących i zasięgowych twórców i twórczyń platformy. Nagroda Creator of the Year trafiła do Natalii Sisik, a tytuł Video of the Year zdobyła historia o wiralowym rogaliku z...
Novotel Warszawa Centrum ze Złotym Spinaczem
Kampania „Zakochaj się na novo. 50 lat novoczesności” przygotowana we współpracy z agencją 38 Content Communication z okazji 50-lecie Novotel Warszawa Centrum zdobyła Złoty Spinacz w 22. edycji konkursu w kategorii Sport, turystyka i rekreacja. Złote Spinacze to największy konkurs branży PR w Polsce, nagradzający najbardziej innowacyjne i skuteczne projekty...
Złote Spinacze 2024 rozdane!
Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication.
SEC Newgate CEE z trzema nagrodami ICCO Global Awards
SEC Newgate CEE wróciło z londyńskiej gali ICCO Global Awards z trzema głównymi nagrodami – dwiema w kategoriach sektorowych za kampanię „Saving Free Media in Poland”, zrealizowaną wraz z TVN Warner Bros. Discovery oraz jedną nagrodą indywidualną dla Szymona Dziewięckiego za wybitne osiągnięcia poniżej 30. roku życia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764