logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki

  PR 18.09.2020, przeczytano 1020 razy
ilustracja

#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/the-dumplings-w-intrygujacym-coverze-towarzyszacym-kampanii-jablonki,388497,artykul.html

Kampania #Jabłonki będzie wykorzystywać polskie jabłko jako nośnik informacji o naszych najlepszych cechach: naturalności, przedsiębiorczości, wyjątkowym klimacie. #Jabłonki to czas letnich swawoli – od momentu, gdy kwitną jabłoniowe sady, aż do ciepłych wrześniowych dni, gdy polskie jabłka są najsmaczniejsze.

Świętowanie Jabłonek nie obejdzie się bez dźwięków najlepszej muzyki. W ramach tegorocznej odsłony festiwalu powstał dedykowany Jabłonkowym swawolom wyjątkowy cover. Piosenkę zespołu Maanam „Kocham cię, kochanie moje” wykonali The Dumplings. Tajemnicza i ekscytująca wersja znanego utworu zaprasza do jabłkowego sadu pełnego sekretów, niespodzianek i dojrzałych wrześniową porą najlepszych w świecie jabłek.

– Do naszego projektu zaprosiliśmy wielu wybitnych twórców, wśród nich znalazł się zespół The Dumplings ze swoją aranżacją utworu Maanam. Cover w doskonały sposób – niezwykle tęskny i słowiański – ilustruje legendę trzech sióstr Jabłonek, które tańcząc i spacerując, po sadzie całują i przytulają jabłka, dzięki czemu stają się one wyjątkowo smaczne, słodkie i czerwone. Jestem przekonana, że słuchaczom spodoba się ta nowa, liryczna interpretacja hitu znanego im z lat 80 – mówi Danuta Nierada, dyrektor Kreatywna Fundacji State of Poland.

  • Reżyseria: Marcin Filipek
  • Zdjęcia: Michał Dąbal
  • Muzyka: Marek Norbert Jackowski
  • Tekst: Olga Jackowska
  • Aranżacja muzyczna: The Dumplings
  • Dyrektor Kreatywny: Danuta Nierada / State of Poland
  • Kreacja: Mateusz Goliński, Danuta Nierada, Jakub Warzecha
  • Media: Marta Zarosa
  • Produkcja: Tomek Gaj / Workshop Production, Jakub Mączka
  • Produkcja i superwizja muzyczna: CORD Warsaw
  • Choreografia: Tomasz Fabiański
  • Scenografia: Robert Dąbrowski
  • Kostiumy: Malwina Wędzikowska

Źródło: Fundacja State of Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764