logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki

  PR 18.09.2020, przeczytano 315 razy
ilustracja

#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/the-dumplings-w-intrygujacym-coverze-towarzyszacym-kampanii-jablonki,388497,artykul.html

Kampania #Jabłonki będzie wykorzystywać polskie jabłko jako nośnik informacji o naszych najlepszych cechach: naturalności, przedsiębiorczości, wyjątkowym klimacie. #Jabłonki to czas letnich swawoli – od momentu, gdy kwitną jabłoniowe sady, aż do ciepłych wrześniowych dni, gdy polskie jabłka są najsmaczniejsze.

Świętowanie Jabłonek nie obejdzie się bez dźwięków najlepszej muzyki. W ramach tegorocznej odsłony festiwalu powstał dedykowany Jabłonkowym swawolom wyjątkowy cover. Piosenkę zespołu Maanam „Kocham cię, kochanie moje” wykonali The Dumplings. Tajemnicza i ekscytująca wersja znanego utworu zaprasza do jabłkowego sadu pełnego sekretów, niespodzianek i dojrzałych wrześniową porą najlepszych w świecie jabłek.

– Do naszego projektu zaprosiliśmy wielu wybitnych twórców, wśród nich znalazł się zespół The Dumplings ze swoją aranżacją utworu Maanam. Cover w doskonały sposób – niezwykle tęskny i słowiański – ilustruje legendę trzech sióstr Jabłonek, które tańcząc i spacerując, po sadzie całują i przytulają jabłka, dzięki czemu stają się one wyjątkowo smaczne, słodkie i czerwone. Jestem przekonana, że słuchaczom spodoba się ta nowa, liryczna interpretacja hitu znanego im z lat 80 – mówi Danuta Nierada, dyrektor Kreatywna Fundacji State of Poland.

  • Reżyseria: Marcin Filipek
  • Zdjęcia: Michał Dąbal
  • Muzyka: Marek Norbert Jackowski
  • Tekst: Olga Jackowska
  • Aranżacja muzyczna: The Dumplings
  • Dyrektor Kreatywny: Danuta Nierada / State of Poland
  • Kreacja: Mateusz Goliński, Danuta Nierada, Jakub Warzecha
  • Media: Marta Zarosa
  • Produkcja: Tomek Gaj / Workshop Production, Jakub Mączka
  • Produkcja i superwizja muzyczna: CORD Warsaw
  • Choreografia: Tomasz Fabiański
  • Scenografia: Robert Dąbrowski
  • Kostiumy: Malwina Wędzikowska

Źródło: Fundacja State of Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Unife rusza z kampanią Hop-On for our Planet
Za 5 lat ok 40% wysoko wykwalifikowanych pracowników przemysłu kolejowego przejdzie na emeryturę. Już teraz polskie, jak i europejskie koleje, zmagają się z brakami kadrowymi. Żeby temu zaradzić, Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei (UNIFE) zleciło badanie pokolenia Z (16-25 lat) oraz zorganizowało kampanię HOP ON FOR OUR PLANET (WSKAKUJ DLA...
Samsung i Sokół powracają w kampanii Galaxy Note20 Ultra 5G
Supermoc do pracy i po pracy to kampania Galaxy Note20 Ultra 5G, w której Samsung ponownie łączy siły z Sokołem. Tym razem, w myśl zasady, że „Biznes jest jak gra, żeby wygrać trzeba znać kombinacje”, Wojtek zaprezentuje triki i wskazówki, które pozwolą w pełni wykorzystać swój potencjał.
W najbliższy poniedziałek (02.11) odbędzie się spotkanie informacyjne dla zainteresowanych uczestnictwem w projekcie MŚP – „Krok po kroku jak przejść przez ścieżkę rekrutacji, w ramach sektora komunikacja marketingowa”.
Biedronka wręcza nagrodę 100 tys. zł i odsłania antysmogowy mural
Zakończenie drugiego etapu nagrody Biedronki za książkę dla dzieci Piórko 2020 sieć sklepów ogłosiła w niezwykły sposób. Laureatka kategorii „Ilustracje” tegorocznego Piórka, Magdalena Starowicz, otrzymała od Biedronki czek na 100 tys. zł, a zaprojektowana przez nią okładka książki trafiła na odsłonięty na warszawskim Powiślu mural....
ING: Kampania kantoru walut online
ING Bank Śląski rusza z kampanią kantoru walut online dla firm w mediach społecznościowych. To wygodna usługa, niezbędna w każdej nowoczesnej firmie. Klikasz i masz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764